-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
![CeDeWu](/upload/cedewu/logos//Cedewu-LOGO-duy%281%29.jpg)
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Kategorie
-
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne
![Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne](/images/cedewu/2000-3000/Zarzadzanie-miastem-kreatywnym-a-rozwoj-zawodow-kreatywnych-Aspekty-teoretyczne-i-empiryczne_%5B2369%5D_480.jpg)
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności: • nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych, • paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego, • wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy, • znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast, • problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności. Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8102-422-8 |
EAN | 9788381024228 |
- Opis
- Spis treści
- Opinie i oceny (0)
• nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych,
• paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego,
• wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy,
• znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast,
• problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności.
Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
WSTĘP 7
Rozdział 1
PARADYGMAT KREATYWNEGO MIASTA 11
1.1. Miasto - pojęcie i charakterystyka 13
1.2. Definicja miasta kreatywnego 18
1.3. Przegląd dwóch koncepcji miast kreatywnych 23
1.4. Rozwój miast kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 28
Rozdział 2
SEKTORY KREATYWNE I ICH ZNACZENIE W ROZWOJU KREATYWNEGO MIASTA 37
2.1. Sektory kreatywne - definicje i charakterystyka zagadnienia 39
2.2. Determinanty rozwoju sektorów kreatywnych w mieście 46
2.3. System wsparcia (instytucjonalnego) sektorów kreatywnych 51
2.4. Przemysły kreatywne a generowanie produktywności i wartości rynkowej 54
2.5. Kierunki rozwoju sektorów kreatywnych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem miasta Szczecin 58
Rozdział 3
ZAWODY KREATYWNE W KONTEKŚCIE ZMIAN NA RYNKU PRACY 67
3.1. Zawody kreatywne - definicje i charakterystyka 69
3.2. Aktualne trendy na rynku pracy a zawody kreatywne 76
3.3. Czynniki i bariery rozwoju zawodów kreatywnych w mieście 86
3.4. Zapotrzebowanie na zawody kreatywne w mieście Szczecin 93
Rozdział 4
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO MIEJSCE DO PROMOCJI MIAST KREATYWNYCH I ROZWOJU ORAZ SZANS PRACOWNIKÓW ZAWODÓW KREATYWNYCH 99
4.1. Promocja miast w mediach społecznościowych - zakres możliwości 101
4.2. Działania promocyjne miast kreatywnych w mediach społecznościowych - analiza wykorzystania potencjału kreatywnego oraz aktywności i zastosowania poszczególnych kanałów 110
4.3. Działania promocyjne Szczecina w mediach społecznościowych a specjalizacja miasta w dziedzinach zaliczanych do sektora kreatywnego 125
4.4. Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych jako przestrzeni dla zawodów kreatywnych 129
4.5. Rekrutacja pracowników zawodów kreatywnych w mediach społecznościowych 137
Rozdział 5
KREATYWNOŚĆ W ŚWIETLE BADAŃ - WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 143
5.1. Metodyka 145
5.2. Rezultaty i wnioski z badań 150
PODSUMOWANIE 179
BIBLIOGRAFIA 183
Polub nas na Facebooku
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
41,40 zł
47,61 zł
62,10 zł
41,40 zł
33,12 zł
26,91 zł
47,61 zł
41,40 zł
47,61 zł
62,10 zł
41,40 zł
33,12 zł
26,91 zł
47,61 zł
41,40 zł
47,61 zł
62,10 zł
41,40 zł
33,12 zł
26,91 zł
47,61 zł
40,02 zł
42,78 zł
46,23 zł
34,50 zł
54,51 zł
47,61 zł
33,12 zł
37,95 zł
47,61 zł