• Zarządzanie jakością informacji w organizacjach zhierarchizowanych

Współczesna rzeczywistość jest zdominowana przez informację i technologie służące do jej pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania. Informacja staje się najcenniejszym zasobem, cenniejszym niż ziemia czy kapitał. Jest niezbędna do funkcjonowania, podejmowania decyzji i realizacji przyjętych celów. Coraz łatwiejszy sposób produkowania i dostarczania informacji sprawia, że drastycznie wzrasta jej ilość. Generuje to pewne zagrożenia. Po pierwsze, ilość dostarczanej informacji znacznie przekracza możliwości jej przetworzenia. Po drugie, dostarczana informacja jest coraz gorszej jakości, a więc zagrożona jest także jakość podejmowanych na jej podstawie decyzji. Z tego względu, zarządzanie jakością informacji, w praktyce, staje się największym wyzwaniem dla każdej organizacji, bez względu na branżę i wielkość. Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. Rozważania teoretyczne uzupełniają wyniki wł

Podtytuł Zarządzanie jakością informacji w organizacjach zhierarchizowanych
Autor Sylwia Wojciechowska-Filipek
Rok wydania 2015
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 420
78,00 zł 55,38 zł
By the end of the promotion left :
3
days
01 hou.
20 minut.
42 seco.
Lowest price in the last 30 days:
50,70 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-7556-720-5

Współczesna rzeczywistość jest zdominowana przez informację i technologie służące do jej pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania. Informacja staje się najcenniejszym zasobem, cenniejszym niż ziemia czy kapitał. Jest niezbędna do funkcjonowania, podejmowania decyzji i realizacji przyjętych celów. Coraz łatwiejszy sposób produkowania i dostarczania informacji sprawia, że drastycznie wzrasta jej ilość. Generuje to pewne zagrożenia. Po pierwsze, ilość dostarczanej informacji znacznie przekracza możliwości jej przetworzenia. Po drugie, dostarczana informacja jest coraz gorszej jakości, a więc zagrożona jest także jakość podejmowanych na jej podstawie decyzji. Z tego względu, zarządzanie jakością informacji, w praktyce, staje się największym wyzwaniem dla każdej organizacji, bez względu na branżę i wielkość.

Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. Rozważania teoretyczne uzupełniają wyniki własnych badań autorki nad jakością informacji w zhierarchizowanych instytucjach bankowych. Scharakteryzowano główne cechy, które wpływają na jakość informacji przekazywanej zarówno podczas bezpośredniej rozmowy, jak też drogą elektroniczną poprzez strony www. Przedstawiono opinie klientów i pracowników dotyczące jakości dostarczanej informacji oraz wskazano rodzaje i skalę zniekształceń informacji w procesie jej dostarczania.

Dr Sylwia Wojciechowska-Filipek - adiunkt w Katedrze Bankowości i Ubezpieczeń Społecznej Akademii Nauk, wykładowca na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej oraz podyplomowych Studiów Bankowości w Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Doktorat z nauk ekonomicznych, w zakresie nauk o zarządzaniu, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - rozprawa o wpływie zastosowania technologii informacyjnej (IT) na efektywność pracy banku. Wieloletni menedżer w sektorze bankowym. Były prodziekan i dziekan Wydziału Informatycznych Technik Zarządzania w WSISiZ w Warszawie. Specjalizuje się w zarządzaniu informacją i zastosowaniu technologii informacyjnej w instytucjach zhierarchizowanych oraz wirtualizacji działalności organizacji. Autorka pięciu książek i kilkudziesięciu publikacji naukowych z ww. zakresu.
There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.