-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Categories
-
Symbioza przemysłowa i greenwashing w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
New
Promotion
The Symbol :
9788381029476
Publikacja skierowana jest do menedżerów i praktyków biznesu, specjalistów ds. CSR i komunikacji, analityków rynku, badaczy oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem, środowiskiem i etyką biznesu, a także do wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować odpowiedzialny i wiarygodny wizerunek organizacji.
95,00 zł
64,60 zł
0,00 zł
By the end of the promotion left :
1
days
06 hou.
17 minut.
47 seco.
Lowest price in the last 30 days:
66,50 zł
| Shipping within | 24 hours |
| The bar code | |
| ISBN | 978-83-8102-947-6 |
| EAN | 9788381029476 |
- Description
- Reviews and ratings (0)
Monografia jako jedna z nielicznych w kompleksowy sposób łączy dwa kluczowe zagadnienia współczesnego zarządzania środowiskowego:
• symbiozę przemysłową jako strategię współpracy między przedsiębiorstwami, wspierającą rozwój gospodarki obiegu zamkniętego;
• greenwashing, czyli manipulacyjne działania marketingowe kreujące „zielony" wizerunek firm.
Szczególną wartością publikacji są:
• wyniki badań empirycznych dotyczących wpływu działań środowiskowych na wizerunek przedsiębiorstw z sektora MŚP w Polsce;
• analiza literatury dotyczącej wdrażania gospodarki obiegu zamkniętego w Bułgarii, osadzona w kontekście europejskich wyzwań środowiskowych;
• praktyczne wskazówki oraz zestaw kryteriów oceny, pozwalające odróżnić działania rzeczywiście zrównoważone od powierzchownego greenwashingu.
Publikacja skierowana jest do menedżerów i praktyków biznesu, specjalistów ds. CSR i komunikacji, analityków rynku, badaczy oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem, środowiskiem i etyką biznesu, a także do wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować odpowiedzialny i wiarygodny wizerunek organizacji.
„Autorka podejmuje się ambitnego zadania analizy współczesnych praktyk biznesowych, wskazując zarówno na ich pozytywne aspekty, jak i ryzyko związane z nieetycznym wykorzystaniem retoryki ekologicznej. Jednym z największych atutów tej publikacji jest jej praktyczne znaczenie".
dr hab. Nina Stępnicka, fragment recenzji
„W obliczu nadchodzącej rewolucji w raportowaniu, w której transparentność i rzeczywiste działania staną się fundamentem sukcesu, ta publikacja oferuje cenne narzędzia do zrozumienia, jak unikać greenwashingu i jak skutecznie wdrażać symbiotyczne, zrównoważone inicjatywy w przedsiębiorstwach".
prof. dr hab. Petro Garasyim, fragment recenzji
• symbiozę przemysłową jako strategię współpracy między przedsiębiorstwami, wspierającą rozwój gospodarki obiegu zamkniętego;
• greenwashing, czyli manipulacyjne działania marketingowe kreujące „zielony" wizerunek firm.
Szczególną wartością publikacji są:
• wyniki badań empirycznych dotyczących wpływu działań środowiskowych na wizerunek przedsiębiorstw z sektora MŚP w Polsce;
• analiza literatury dotyczącej wdrażania gospodarki obiegu zamkniętego w Bułgarii, osadzona w kontekście europejskich wyzwań środowiskowych;
• praktyczne wskazówki oraz zestaw kryteriów oceny, pozwalające odróżnić działania rzeczywiście zrównoważone od powierzchownego greenwashingu.
Publikacja skierowana jest do menedżerów i praktyków biznesu, specjalistów ds. CSR i komunikacji, analityków rynku, badaczy oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem, środowiskiem i etyką biznesu, a także do wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować odpowiedzialny i wiarygodny wizerunek organizacji.
„Autorka podejmuje się ambitnego zadania analizy współczesnych praktyk biznesowych, wskazując zarówno na ich pozytywne aspekty, jak i ryzyko związane z nieetycznym wykorzystaniem retoryki ekologicznej. Jednym z największych atutów tej publikacji jest jej praktyczne znaczenie".
dr hab. Nina Stępnicka, fragment recenzji
„W obliczu nadchodzącej rewolucji w raportowaniu, w której transparentność i rzeczywiste działania staną się fundamentem sukcesu, ta publikacja oferuje cenne narzędzia do zrozumienia, jak unikać greenwashingu i jak skutecznie wdrażać symbiotyczne, zrównoważone inicjatywy w przedsiębiorstwach".
prof. dr hab. Petro Garasyim, fragment recenzji
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku
- Similar products
- Recently viewed products
- Other Customers also purchased
60,00 zł
40,80 zł
40,80 zł
69,00 zł
46,92 zł
46,92 zł
75,00 zł
51,00 zł
51,00 zł
68,00 zł
46,24 zł
46,24 zł
99,00 zł
67,32 zł
67,32 zł
125,00 zł
85,00 zł
85,00 zł
56,00 zł
38,08 zł
38,08 zł
60,00 zł
40,80 zł
40,80 zł
69,00 zł
46,92 zł
46,92 zł
75,00 zł
51,00 zł
51,00 zł
68,00 zł
46,24 zł
46,24 zł
99,00 zł
67,32 zł
67,32 zł
125,00 zł
85,00 zł
85,00 zł
56,00 zł
38,08 zł
38,08 zł
60,00 zł
40,80 zł
40,80 zł
69,00 zł
46,92 zł
46,92 zł
75,00 zł
51,00 zł
51,00 zł
68,00 zł
46,24 zł
46,24 zł
99,00 zł
67,32 zł
67,32 zł
125,00 zł
85,00 zł
85,00 zł
56,00 zł
38,08 zł
38,08 zł
55,00 zł
37,40 zł
37,40 zł
19,99 zł
13,59 zł
13,59 zł
120,00 zł
81,60 zł
81,60 zł
69,00 zł
46,92 zł
46,92 zł
110,00 zł
74,80 zł
74,80 zł
90,00 zł
61,20 zł
61,20 zł