• Organizacja inteligentna generacyjnie

Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób zatrudnionych w różnego rodzaju organizacjach, zarówno przedsiębiorstw, jak i podmiotów non-profit. W szczególności zainteresowani publikacją powinni być członkowie kadry menedżerskiej, przedsiębiorcy, ale również studenci (w tym słuchacze studiów podyplomowych) i konsultanci zajmujący się rozwiązywaniem problemów zarządzania.

Podtytuł Organizacja inteligentna generacyjnie
Autor Joanna M. Moczydłowska
Rok wydania 2018
Oprawa Miękka
Format 176x250
Stron 214
48,00 zł 34,56 zł
Do końca promocji pozostało:
3
dni
00 godz.
44 min.
56 sek.
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
32,64 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8085-775-9
Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób zatrudnionych w różnego rodzaju organizacjach, zarówno przedsiębiorstw, jak i podmiotów non-profit. W szczególności zainteresowani publikacją powinni być członkowie kadry menedżerskiej, przedsiębiorcy, ale również studenci (w tym słuchacze studiów podyplomowych) i konsultanci zajmujący się rozwiązywaniem problemów zarządzania.
Wstęp
Rozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej
1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej
1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania
1.3. Generacje na rynku pracy
1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową
1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych
Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka
2.1. Wybrane teorie inteligencji
2.2. Inteligencja generacyjna człowieka
2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna
Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej
3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje
3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej
3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się
3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych
3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji - rewolucja 4.0
Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie - ujęcie modelowe i empiryczne
4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie - model teoretyczny
4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji
4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów - przyczynek empiryczny
4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw
4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneks
Joanna M. Moczydłowska - profesor nauk społecznych, doktor habilitowana nauk o zarządzaniu i jakości, doktor psychologii. Konsultantka w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Współpracuje m.in.: z Politechniką Białostocką, Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Uczelnią Łazarskiego w Warszawie, Gdańskim Uniwersytetem Medycznym. Autorka i współautorka monografii, podręczników akademickich i wielu innych prac naukowych oraz popularno-naukowych dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości. www.moczydlowska.pl
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku