- Categories
-
Organizacja inteligentna generacyjnie
Promotion
The Symbol :
9788380857759
Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób zatrudnionych w różnego rodzaju organizacjach, zarówno przedsiębiorstw, jak i podmiotów non-profit. W szczególności zainteresowani publikacją powinni być członkowie kadry menedżerskiej, przedsiębiorcy, ale również studenci (w tym słuchacze studiów podyplomowych) i konsultanci zajmujący się rozwiązywaniem problemów zarządzania.
48.00
33.60
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
33.6
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-8085-775-9 |
EAN | 9788380857759 |
Książka przeznaczona jest dla wszystkich osób zatrudnionych w różnego rodzaju organizacjach, zarówno przedsiębiorstw, jak i podmiotów non-profit. W szczególności zainteresowani publikacją powinni być członkowie kadry menedżerskiej, przedsiębiorcy, ale również studenci (w tym słuchacze studiów podyplomowych) i konsultanci zajmujący się rozwiązywaniem problemów zarządzania.
Wstęp
Rozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej
1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej
1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania
1.3. Generacje na rynku pracy
1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową
1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych
Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka
2.1. Wybrane teorie inteligencji
2.2. Inteligencja generacyjna człowieka
2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna
Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej
3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje
3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej
3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się
3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych
3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji - rewolucja 4.0
Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie - ujęcie modelowe i empiryczne
4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie - model teoretyczny
4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji
4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów - przyczynek empiryczny
4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw
4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneks
Rozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej
1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej
1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania
1.3. Generacje na rynku pracy
1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową
1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych
Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka
2.1. Wybrane teorie inteligencji
2.2. Inteligencja generacyjna człowieka
2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna
Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej
3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje
3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej
3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się
3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych
3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji - rewolucja 4.0
Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie - ujęcie modelowe i empiryczne
4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie - model teoretyczny
4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji
4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów - przyczynek empiryczny
4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw
4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneks
Joanna M. Moczydłowska - profesor nauk społecznych, doktor habilitowana nauk o zarządzaniu i jakości, doktor psychologii. Konsultantka w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Współpracuje m.in.: z Politechniką Białostocką, Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Uczelnią Łazarskiego w Warszawie, Gdańskim Uniwersytetem Medycznym. Autorka i współautorka monografii, podręczników akademickich i wielu innych prac naukowych oraz popularno-naukowych dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości. www.moczydlowska.pl
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku