• Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie (wyd. II)

W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane). Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej. Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje bizneso

Podtytuł Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie (wyd. II)
Autor Kazimierz Perechuda (reżyseria - redakcja)
Rok wydania 2018
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 130
31,00 zł 23,25 zł
By the end of the promotion left :
10
days
03 hou.
49 minut.
28 seco.
Lowest price in the last 30 days:
20,15 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-157-9
W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).

Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.

Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.

Wstęp 7

Narracja I (Kazimierz Perechuda):
„Ugięcie percepcyjne" 9

Narracja II (Kazimierz Perechuda):
„Kojarzenie modeli biznesu" 15

Narracja III (Małgorzata Sobińska):
„Zmiana grafiku" 19

Narracja IV (Daria Hołodnik):
„Rozwiązywanie problemów klienta (agroturysty)" 23

Narracja V (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Zmiana operatora i przeniesienie numeru" 25

Narracja VI (Iwona Chomiak):
„Tradycja doboru" 31

Narracja VII (Iwona Chomiak):
„Zanikające drgania" 35

Narracja VIII (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Jaka Polska?" 39

Narracja IX (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Dyfuzja wartości, czyli jaka Polska"? 45

Narracja X (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Lądowanie czarnego łabędzia" 51

Narracja XI (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Salon Hyundai - nowy, uszkodzony samochód" 61

Narracja XII (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Pozycjonowanie - orientacja w sarkazmie" 65

Narracja XIII (Patrycja Łychmus):
„Jak szkolić? Oto jest pytanie..." 67

Narracja XIV (Patrycja Łychmus):
„Telefony, telefony..." 71

Narracja XV (Patrycja Łychmus):
„Mów do mnie jeszcze..." 75

Narracja XVI (Adela Barabasz):
„Tragikomedia pomyłek" 79

Narracja XVII (Adela Barabasz):
„Kiedy rozmówca mówi więcej, niż chce" 85

Narracja XVIII (Jan Krysiak):
„Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy" 89

Narracja XIX (Jan Krysiak):
„Kawulec - studium przypadku" 93

Narracja XX (Daria Hołodnik):
„Sieć zawłaszcza wszystko i wszędzie" 97

Narracja XXI (Michał Flieger):
„Hurghada" 101

Narracja XXII (Michał Flieger):
„Tesco" 103

Narracja XXIII (Daria Hołodnik):
„Podtrzymywanie potencjału długofalowych relacji" 105

Narracja XXIV (Aleksander Binsztok):
„Licytacja marzeń" 109

Narracja XXV (Daria Hołodnik):
„Spowalnianie tempa aktywności" 115

Narracja XXVI (Daria Hołodnik):
„Jedność" 121

Refleksy gry 129

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.