- Kategorie
-
Benchmarking doskonałości hoteli historycznych
Każdy poszukuje ścieżek do doskonałości. Niniejsza książka adresowana zarówno do profesjonalistów, jak i do turystów, zwłaszcza koneserów pałaców i zamków, pokazuje trajektorie wędrówek po luksusowych hotelach historycznych w wymiarach: wirtualnym (estetycznym, historycznym), sieciowym (relacje z innymi obiektami rozrywkowymi, rekreacyjnymi) oraz procesowym (degustacje, muzyka, taniec i śpiew). W wyniku pogłębionych badań odkryto oraz przedstawiono najlepsze benchmarki wirtualne, sieciowe, jak też procesowe hoteli historycznych w Szwajcarii, w Polsce i na Słowacji, które stanowią znakomite kryterium wyboru „doskonałych" destynacji dla koneserów turystyki pałacowozamkowej.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8102-144-9 |
EAN | 9788381021449 |
Niniejsza książka adresowana zarówno do profesjonalistów, jak i do turystów, zwłaszcza koneserów pałaców i zamków, pokazuje trajektorie wędrówek po luksusowych hotelach historycznych w wymiarach: wirtualnym (estetycznym, historycznym), sieciowym (relacje z innymi obiektami rozrywkowymi, rekreacyjnymi) oraz procesowym (degustacje, muzyka, taniec i śpiew).
W wyniku pogłębionych badań odkryto oraz przedstawiono najlepsze benchmarki wirtualne, sieciowe, jak też procesowe hoteli historycznych w Szwajcarii, w Polsce i na Słowacji, które stanowią znakomite kryterium wyboru „doskonałych" destynacji dla koneserów turystyki pałacowozamkowej.
Narracja fokusująca 7
Rozdział 1
Wymiary i odniesienia benchmarkingu doskonałości 9
1.1. Benchmarking doskonałości jako metoda obrazowania przestrzeni 9
1.2. Benchmarking wirtualny: kreowanie przestrzeni turystyki pałacowo-zamkowej 18
1.3. Benchmarking sieciowy - analiza kluczowych kontekstów 25
1.4. Benchmarking procesowy - analiza kreowania wartości dodanej dla klienta 28
Rozdział 2
Modelowanie benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych 31
2.1. Wiedza gorąca turystów w benchmarkingu doskonałości hoteli historycznych 31
2.2. Meandry benchmarkingu doskonałości w hotelach historycznych 36
2.3. Doskonałość benchmarkingu wirtualnego 37
2.4. Doskonałość benchmarkingu sieciowego 42
2.5. Doskonałość benchmarkingu procesowego 49
Rozdział 3
Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Szwajcarii 51
3.1. Benchmarki Hotelu Masson 51
3.1.1. Benchmarki wirtualne 53
3.1.2. Benchmarki sieciowe 53
3.1.3. Benchmarki procesowe 54
3.2. Benchmarki klasztoru Klosterhotel St. Petersinsel 54
3.2.1. Benchmarki wirtualne 56
3.2.2. Benchmarki sieciowe 56
3.2.3. Benchmarki procesowe 57
3.3. Benchmarki Grandhotelu Giessbach 57
3.3.1. Benchmarki wirtualne 59
3.3.2. Benchmarki sieciowe 60
3.3.3. Benchmarki procesowe 61
3.4. Pałac Wartegg 62
3.4.1. Benchmarki wirtualne 62
3.4.2. Benchmarki sieciowe 63
3.4.3. Benchmarki procesowe 64
3.5. Hotel Château Béla 64
3.5.1. Benchmarki wirtualne 66
3.5.2. Benchmarki sieciowe 68
3.5.3. Benchmarki procesowe 69
Rozdział 4
Benchmarkingowe modele biznesu hoteli historycznych w Polsce 73
4.1. Etapy modelowania biznesu hoteli historycznych 73
4.2. Benchmarking powierzchowny 76
4.2.1. Pałac Jedlinka 77
4.2.2. Pałac Jugowice 78
4.3. Benchmarking na obrzeżach 81
4.3.1. Pałac Wiechlice 85
4.4. Benchmarking zasysający 86
4.4.1. Zamek Książ (benchmarking „z pozoru zasysający") 89
4.4.2. Pałac Staniszów 90
4.4.3. ProHarmonia (Lądek Zdrój) 92
Rozdział 5
Falowanie piękna - niuansowanie energii w hotelach pałacowych 95
5.1. Energie a pola znaczeń w hotelach pałacowych 95
5.2. Energia fizyczna 101
5.3. Energia mentalna 103
5.4. Energia emocjonalna 105
5.5. Energia spirytualna 108
Narracja falująca 111
Literatura 113
Załączniki 117
Polub nas na Facebooku