- Kategorie
-
Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie (wyd. II)
W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane). Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej. Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje bizneso
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8102-157-9 |
EAN | 9788381021579 |
Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.
Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.
Wstęp 7
Narracja I (Kazimierz Perechuda):
„Ugięcie percepcyjne" 9
Narracja II (Kazimierz Perechuda):
„Kojarzenie modeli biznesu" 15
Narracja III (Małgorzata Sobińska):
„Zmiana grafiku" 19
Narracja IV (Daria Hołodnik):
„Rozwiązywanie problemów klienta (agroturysty)" 23
Narracja V (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Zmiana operatora i przeniesienie numeru" 25
Narracja VI (Iwona Chomiak):
„Tradycja doboru" 31
Narracja VII (Iwona Chomiak):
„Zanikające drgania" 35
Narracja VIII (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Jaka Polska?" 39
Narracja IX (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Dyfuzja wartości, czyli jaka Polska"? 45
Narracja X (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Lądowanie czarnego łabędzia" 51
Narracja XI (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Salon Hyundai - nowy, uszkodzony samochód" 61
Narracja XII (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Pozycjonowanie - orientacja w sarkazmie" 65
Narracja XIII (Patrycja Łychmus):
„Jak szkolić? Oto jest pytanie..." 67
Narracja XIV (Patrycja Łychmus):
„Telefony, telefony..." 71
Narracja XV (Patrycja Łychmus):
„Mów do mnie jeszcze..." 75
Narracja XVI (Adela Barabasz):
„Tragikomedia pomyłek" 79
Narracja XVII (Adela Barabasz):
„Kiedy rozmówca mówi więcej, niż chce" 85
Narracja XVIII (Jan Krysiak):
„Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy" 89
Narracja XIX (Jan Krysiak):
„Kawulec - studium przypadku" 93
Narracja XX (Daria Hołodnik):
„Sieć zawłaszcza wszystko i wszędzie" 97
Narracja XXI (Michał Flieger):
„Hurghada" 101
Narracja XXII (Michał Flieger):
„Tesco" 103
Narracja XXIII (Daria Hołodnik):
„Podtrzymywanie potencjału długofalowych relacji" 105
Narracja XXIV (Aleksander Binsztok):
„Licytacja marzeń" 109
Narracja XXV (Daria Hołodnik):
„Spowalnianie tempa aktywności" 115
Narracja XXVI (Daria Hołodnik):
„Jedność" 121
Refleksy gry 129
Polub nas na Facebooku