• Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie (wyd. II)

W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane). Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej. Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje bizneso

Podtytuł Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie (wyd. II)
Autor Kazimierz Perechuda (reżyseria - redakcja)
Rok wydania 2018
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 130
31.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8102-157-9
W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).

Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.

Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.

Wstęp 7

Narracja I (Kazimierz Perechuda):
„Ugięcie percepcyjne" 9

Narracja II (Kazimierz Perechuda):
„Kojarzenie modeli biznesu" 15

Narracja III (Małgorzata Sobińska):
„Zmiana grafiku" 19

Narracja IV (Daria Hołodnik):
„Rozwiązywanie problemów klienta (agroturysty)" 23

Narracja V (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Zmiana operatora i przeniesienie numeru" 25

Narracja VI (Iwona Chomiak):
„Tradycja doboru" 31

Narracja VII (Iwona Chomiak):
„Zanikające drgania" 35

Narracja VIII (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Jaka Polska?" 39

Narracja IX (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Dyfuzja wartości, czyli jaka Polska"? 45

Narracja X (Zbigniew Antczak):
Scenariusze przyszłości: „Lądowanie czarnego łabędzia" 51

Narracja XI (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Salon Hyundai - nowy, uszkodzony samochód" 61

Narracja XII (Agnieszka Kołodziejczyk):
„Pozycjonowanie - orientacja w sarkazmie" 65

Narracja XIII (Patrycja Łychmus):
„Jak szkolić? Oto jest pytanie..." 67

Narracja XIV (Patrycja Łychmus):
„Telefony, telefony..." 71

Narracja XV (Patrycja Łychmus):
„Mów do mnie jeszcze..." 75

Narracja XVI (Adela Barabasz):
„Tragikomedia pomyłek" 79

Narracja XVII (Adela Barabasz):
„Kiedy rozmówca mówi więcej, niż chce" 85

Narracja XVIII (Jan Krysiak):
„Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy" 89

Narracja XIX (Jan Krysiak):
„Kawulec - studium przypadku" 93

Narracja XX (Daria Hołodnik):
„Sieć zawłaszcza wszystko i wszędzie" 97

Narracja XXI (Michał Flieger):
„Hurghada" 101

Narracja XXII (Michał Flieger):
„Tesco" 103

Narracja XXIII (Daria Hołodnik):
„Podtrzymywanie potencjału długofalowych relacji" 105

Narracja XXIV (Aleksander Binsztok):
„Licytacja marzeń" 109

Narracja XXV (Daria Hołodnik):
„Spowalnianie tempa aktywności" 115

Narracja XXVI (Daria Hołodnik):
„Jedność" 121

Refleksy gry 129

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku