- Kategorie
-
Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Monografia „Kreatywność i jakość w aspekcie budowania wartości dla klienta" została poświęcona zagadnieniom budowania wartości dla klienta oraz szczególnej roli kreatywności i jakości w tym procesie. Jest to opracowanie o charakterze teoretyczno-implikacyjnym. Traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących wartości klienta oraz jego obsługi, a także kreatywności i jakości. Zaprezentowane w monografii zagadnienia prezentowane są dwustronnie − z uwzględnieniem perspektywy klienta i przedsiębiorstwa. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co to jest wartość dla klienta? • Co wpływa na wartość dla klienta? • W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta? • Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta? • Jak należy rozumieć produkt kreatywny? Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8102-324-5 |
EAN | 9788381023245 |
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co to jest wartość dla klienta?
• Co wpływa na wartość dla klienta?
• W jaki sposób w przedsiębiorstwie budować wartość dla klienta?
• Na ile kreatywność i jakość wpływa na tworzenie wartości dla klienta?
• Jak należy rozumieć produkt kreatywny?
Publikacja stanowi materiał zarówno naukowy, jak i dydaktyczny dla osób interesujących się prezentowanymi w niej zagadnieniami. Monografia może być również przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw zainteresowanych tą problematyką.
Wstęp 7
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA 11
Justyna Majchrzak-Lepczyk
1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 13
1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 24
1.3. Obszary kreowania wartości 33
2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA 45
Joanna Rosak-Szyrocka
2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 47
2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 54
2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 61
2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 69
2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 73
3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA 83
Aneta Sokół
3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 85
3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 92
3.3. Cechy produktu kreatywnego 98
3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 106
4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW 115
Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 117
4.2. Charakterystyka badanych 118
4.3. Hipotezy i pytania badawcze 120
4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych 122
Zakończenie 145
Bibliografia 147
Spis tabel 159
Spis rysunków 160
Spis wykresów 161
Recenzent: dr hab. Dagmara K. Zuzek, prof. Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
Polub nas na Facebooku