-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie

-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Categories
-
Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe (wyd. II)

Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce „Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe" autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki.
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-8102-784-7 |
EAN | 9788381027847 |
- Description
- Info1
- About the Author
- Reviews and ratings (0)
Jedną z najważniejszych umiejętności pozwalających odnieść sukces w pracy zawodowej jest ta dotycząca budowania odpowiednich relacji zawodowych. To, jak je będziemy budować, jaką świadomość o nich będziemy mieli i jak będziemy z nich korzystać, może okazać się kluczowe dla kariery i z pewnością pomoże wyróżnić się na wymagającym rynku pracy. W książce „Etykieta biznesu w praktyce. Jak budować relacje służbowe" autorka zwraca uwagę na to, jak bardzo różnimy się i jak odmienne możemy mieć oczekiwania względem wzajemnych relacji oraz sposobu ich budowania, ale przede wszystkim pokazuje standardy i właściwe praktyki.
Przekazana w publikacji wiedza może znaleźć zastosowanie na różnych etapach życia zawodowego i w różnym stopniu, gdyż nigdy nie wiadomo, jak potoczy się nasza zawodowa przygoda, gdzie i z kim przyjdzie nam współpracować, a co za tym idzie - jak wiele z tej wiedzy może okazać się kluczowe.
Książka to zaproszenie do świata etykiety oraz do głębszego poznania zagadnień dotyczących:
• skutecznego budowania własnego wizerunku oraz relacji służbowych,
• standardów zachowań w świecie biznesu,
• różnic kulturowych,
• norm, które zapewnią komfort i pewność siebie w najróżniejszych okolicznościach służbowych, począwszy od rozmowy rekrutacyjnej, po uczestnictwo w oficjalnych spotkaniach, na organizacji wydarzeń specjalnych kończąc.
„Fundamentem sukcesu w życiu i w biznesie są relacje międzyludzkie. Ta książka to niezbędnik dla każdego, komu zależy, by były one takie, jak oczekują jego partnerzy i klienci".
Ryszard Kajkowski
Założyciel pierwszej prywatnej firmy produkującej oprogramowania w Polsce
„Dobre maniery, świadomość różnic kulturowych są bezcenne w budowaniu profesjonalnego wizerunku i nawiązywaniu kontaktów. Te z kolei mają kluczowe znaczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym, opartym na kulturze współpracy, partnerstwa oraz wzajemnego szacunku. Serdecznie zachęcam do lektury książki Pani Dagmary Łuczki. Wiedza teoretyczna w połączeniu z praktycznymi warsztatami prowadzonymi przez autorkę wzmacnia pewność siebie i pozwala łatwiej dostosować się do określonych sytuacji".
Justyna Głowacka
Pełnomocnik Prezesa ds. ZZL | HR Proxy, Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.
Wstęp 11
Rozdział 1
Etykieta - po co? komu? i dlaczego? 13
1.1. Etykieta w biznesie - przeżytek czy pomocna wiedza? 13
1.2. Charakterystyka polskiej kultury narodowej 15
1.3. Etykieta towarzyska vs etykieta służbowa 19
1.4. Główne zasady etykiety biznesu 21
Najczęściej zadawane pytania 22
Rozdział 2
Precedencja w relacjach służbowych 25
2.1. Powitanie i przedstawianie się 26
2.2. Pożegnanie a zasady precedencji 30
2.3. Zapoznawanie ze sobą osób 31
2.4. Tytułowanie 34
2.5. Wymiana wizytówek - jak to robić dobrze? 38
2.6. Pierwszeństwo w codziennych sytuacjach 40
Najczęściej zadawane pytania 43
Rozdział 3
Przyjmowanie gości 45
3.1. Precedencja stanowisk publicznych w Polsce 46
3.2. Usadzanie gości przy stole konferencyjnym 49
3.3. Przyjmowanie gości w gabinecie 52
3.4. Witanie gości z mównicy 53
Najczęściej zadawane pytania 54
Rozdział 4
Netykieta 57
4.1. Ogólne zasady korespondencji e-mailowej 59
4.2. Zwroty grzecznościowe w korespondencji e-mailowej 60
4.3. Prawo autorskie a korespondencja e-mailowa 62
4.4. Media społecznościowe 63
Najczęściej zadawane pytania 64
Rozdział 5
Etykieta telefoniczna 67
5.1. Podstawowe zasady etykiety telefonicznej 68
5.2. Często popełniane błędy 70
Najczęściej zadawane pytania 71
Rozdział 6
Etykieta podczas przyjęć 73
6.1. Spotkania służbowe w restauracji 73
6.2. Przyjęcia na stojąco 76
6.3. Przyjęcia zasiadane 80
6.4. Usadzanie gości 84
Najczęściej zadawane pytania 87
Rozdział 7
Autoprezentacja w biznesie 91
7.1. Efekt pierwszego wrażenia 91
7.2. Komunikacja niewerbalna 93
7.3. Komunikacja werbalna 101
7.4. Wygląd zewnętrzny 102
7.5. Dress Code 105
7.6. Kolory w garderobie służbowej - „Orły są szare, a papugi kolorowe" 111
7.7. Umiejętności interpersonalne 112
Rozdział 8
Różnice kulturowe w biznesie. Co kraj to biznesowy obyczaj 115
8.1. Kultury świata 117
8.1.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne 117
8.1.2. Komunikacja werbalna 119
8.1.2. Stosunek do czasu 121
8.1.3. Przywództwo i podejmowanie decyzji 123
8.1.4. Komunikacja niewerbalna - znaczenie gestów 124
8.1.5. Porady 127
8.2. Różnice kulturowe w wybranych krajach 128
8.2.1. Chiny 130
8.2.2. Świat arabski 136
8.2.3. Kultura Indii 142
Zakończenie 149
Bibliografia 151
Odpowiedzi do testów 153
O Autorce 157
Dagmara Łuczka - Ekspert Etykiety Biznesu certyfikowany przez Międzynarodową Akademię Etykiety i Protokołu w Londynie. Ukończyła kursy w International Etiquette & Protocol Academy of London, Europejskiej Akademii Dyplomacji, Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych oraz Szkołę Trenerów Grupy ODITK. Założycielka Projektowni Wizerunku, doradca w zakresie budowania wizerunku osób i firm, pasjonatka zagadnień związanych z etykietą i różnicami kulturowymi. Gościnny wykładowca studiów podyplomowych, prelegentka w szkołach i na konferencjach, trener. Prowadzi szkolenia i wykłady dotyczące zagadnień związanych m.in. z savoir vivre, etykietą biznesu. Szkoli sektor biznesu, ale również dyrektorów szkół, przedszkoli, doradców metodycznych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w realizacji działań PR. Pracowała m.in. jako rzecznik prasowy, na stanowiskach menedżerskich oraz jako niezależny konsultant w obszarze komunikacji i budowania wizerunku. Jako wykładowca akademicki współpracowała m.in.: z Uniwersytetem Gdańskim, Akademią Morską w Gdyni, Uniwersytetem Szczecińskim oraz Wyższą Szkołą Finansów i Administracji, gdzie prowadziła przedmioty poświęcone etykiecie biznesu i Public Relations.
Polub nas na Facebooku
- Similar products
- Recently viewed products
- Other Customers also purchased
40,20 zł
46,23 zł
50,25 zł
45,56 zł
66,33 zł
83,75 zł
40,20 zł
40,20 zł
46,23 zł
50,25 zł
45,56 zł
66,33 zł
83,75 zł
40,20 zł
40,20 zł
46,23 zł
50,25 zł
45,56 zł
66,33 zł
83,75 zł
40,20 zł
53,60 zł
46,23 zł
38,86 zł