• Trudności w uczeniu się i zaburzenia zachowania występujące u małych dzieci

To książka o zaburzeniach i trudnościach rozwojowych, z którymi mogą zmagać się już najmłodsze dzieci. Rodzice, opiekunowie w żłobku lub nauczyciele wychowania przedszkolnego spędzają z dzieckiem wiele czasu, mają zatem możliwość obserwowania jego działań podczas zabawy i codziennych czynności. To doskonała okazja do tego, by zwrócić uwagę na zarysowujące się już problemy rozwojowe i szybko zorganizować pomoc w domu, w żłobku, klubie dziecięcym i przedszkolu. Czytelnik uzyska informacje, jak pracować z dzieckiem, a także, gdzie szukać pomocy w razie wątpliwości czy poważnych trudności.

Podtytuł Trudności w uczeniu się i zaburzenia zachowania występujące u małych dzieci
Autor Anna Mikler-Chwastek redakcja naukowa
Rok wydania 2017
Oprawa Miękka
Format 176x250
Stron 200
42,00 zł 29,82 zł
By the end of the promotion left :
4
days
14 hou.
24 minut.
05 seco.
Lowest price in the last 30 days:
27,30 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8085-475-8
To książka o zaburzeniach i trudnościach rozwojowych, z którymi mogą zmagać się już najmłodsze dzieci. Rodzice, opiekunowie w żłobku lub nauczyciele wychowania przedszkolnego spędzają z dzieckiem wiele czasu, mają zatem możliwość obserwowania jego działań podczas zabawy i codziennych czynności. To doskonała okazja do tego, by zwrócić uwagę na zarysowujące się już problemy rozwojowe i szybko zorganizować pomoc w domu, w żłobku, klubie dziecięcym i przedszkolu. Czytelnik uzyska informacje, jak pracować z dzieckiem, a także, gdzie szukać pomocy w razie wątpliwości czy poważnych trudności.
Wprowadzenie
Rozdział 1. O trudach kształtowania ważnych umiejętności u małych dzieci. Czyli o tym, jak unikać niektórych błędów wychowawczych
E. Gruszczyk-Kolczyńska
Rozdział 2. Zaburzenia rozwoju mowy u dzieci
M. Nerło
Rozdział 3. Ryzyko dysleksji rozwojowej u dzieci w wieku przedszkolnym
A. Mikler-Chwastek
Rozdział 4. Zaburzenia w rozwoju społecznym u dzieci w wieku przedszkolnym, diagnoza i terapia pedagogiczna
A. Jegier
Rozdział 5. Zaburzenia zachowania i emocji u dzieci w wieku przedszkolnym, diagnoza i terapia
A. Gąstoł
Rozdział 6. Zaburzenia w sferze motoryki małej i dużej u małych dzieci, diagnoza i terapia
M. Plandowska
Rozdział 7. Trudności w zakresie przetwarzania bodźców zmysłowych u małych dzieci - wskazania do diagnozy i terapii
M. Wiśniewska
Rozdział 8. Trudności dzieci wynikające z zaniedbań środowiska rodzinnego
M. Kierzkowska
Rozdział 9. Komunikacja oparta na empatii jako płaszczyzna do budowania dialogu pomiędzy ludźmi
E. Gogacz
Rozdział 10. Praktyczna pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana dzieciom w wieku przedszkolnym, borykającym się z trudnościami rozwojowymi, edukacyjnymi i wychowawczymi oraz ich rodzinom
K. Skarbek
O autorach
Anna Mikler-Chwastek - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Pedagogiki Małego Dziecka w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Zajmuje się problematyką związaną z dotykowym poznawaniem siebie i otoczenia przez niemowlęta i małe dzieci, nabywaniem kompetencji w zakresie samodzielności elementarnej w przypadku dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym.
There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.