• Spójność modelu biznesu. Koncepcja i pomiar (wyd. II)

Sukces w biznesie zależy od wielu czynników, jednym z najważniejszych jest doskonały model biznesu. Taki model biznesu powstaje, gdy jego spójność osiąga optimum. W książce autor przedstawia: • istotę modelu biznesu, • koncepcję spójności modelu biznesu, • metodę pomiaru spójności modelu biznesu, • studia przypadków pomiaru spójności modeli biznesu. Zalety publikacji, to kompleksowo omówiona teoria budowy modelu biznesu oraz dostępnie sformułowana analityczno-graficzna metodyka pomiaru pozwalająca na ocenę spójności modelu biznesu. Książka jest przeznaczona dla: • pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem, • menedżerów i przedsiębiorców zainteresowanych doskonaleniem ich modelu biznesu, • studentów zarządzania, dla których wiedza o modelach biznesu będzie w przyszłości podstawą działania. Problematyka modeli biznesu to obszar w polskiej literaturze mało eksploatowany. O jej współczesnym wymiarze świadczy chociażby to, że w praktyce biznesu nikt już nie pyta o plany, a pyt

Podtytuł Spójność modelu biznesu. Koncepcja i pomiar (wyd. II)
Autor Tadeusz Falencikowski
Rok wydania 2019
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 308
62,00 zł 44,02 zł
By the end of the promotion left :
6
days
23 hou.
07 minut.
21 seco.
Lowest price in the last 30 days:
40,30 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-200-2
Sukces w biznesie zależy od wielu czynników, jednym z najważniejszych jest doskonały model biznesu. Taki model biznesu powstaje, gdy jego spójność osiąga optimum.

W książce autor przedstawia:
• istotę modelu biznesu,
• koncepcję spójności modelu biznesu,
• metodę pomiaru spójności modelu biznesu,
• studia przypadków pomiaru spójności modeli biznesu.

Zalety publikacji, to kompleksowo omówiona teoria budowy modelu biznesu oraz
dostępnie sformułowana analityczno-graficzna metodyka pomiaru pozwalająca na
ocenę spójności modelu biznesu.

Książka jest przeznaczona dla:
• pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem,
• menedżerów i przedsiębiorców zainteresowanych doskonaleniem ich modelu biznesu,
• studentów zarządzania, dla których wiedza o modelach biznesu będzie w przyszłości podstawą działania.


Problematyka modeli biznesu to obszar w polskiej literaturze mało eksploatowany.
O jej współczesnym wymiarze świadczy chociażby to, że w praktyce biznesu nikt już nie
pyta o plany, a pyta głównie o model biznesu.
Z recenzji dr. hab. Jerzego Niemczyka,
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Wstęp

Rozdział 1
Pojęcie modelu biznesu
1.1. Geneza, definicja i tło teoretyczne modelu biznesu
1.1.1. Geneza modelu biznesu
1.1.2. Definicja modelu biznesu
1.1.3. Tło teoretyczne modelu biznesu
1.2. Cechy i funkcje modelu biznesu
1.2.1. Cechy modelu biznesu
1.2.2. Funkcje modelu biznesu
1.3. Budowa modelu biznesu
1.3.1. Składniki i relacje modelu biznesu
1.3.2. Składniki otoczenia modelu biznesu
1.3.3. Elementy oceniające model biznesu
1.4. Rodzaje modelu biznesu

Rozdział 2
Koncepcja spójności modelu biznesu
2.1. Definicja i tło teoretyczne spójności modelu biznesu
2.1.1. Definicja spójności modelu biznesu
2.1.2. Tło teoretyczne spójności modelu biznesu
2.2. Rodzaje spójności modelu biznesu
2.2.1. Spójność wewnętrzna modelu biznesu - istota i uwarunkowania
2.2.2. Spójność zewnętrzna modelu biznesu - istota i uwarunkowania
2.2.3. Spójność całkowita modelu biznesu - istota i uwarunkowania
2.3. Kształtowanie spójności modelu biznesu
2.3.1. Zjawiska i procesy w kształtowaniu spójności modelu biznesu
2.3.2. Optimum spójności modelu biznesu

Rozdział 3
Metoda pomiaru spójności modelu biznesu
3.1. Charakterystyka dotychczasowych metod pomiaru spójności
3.2. Założenia pomiaru spójności modelu biznesu
3.3. Cechy badane i instrumentarium pomiarowe

Rozdział 4
Empiryczna weryfikacja metody pomiaru spójności modelu biznesu
4.1. Metodyka badań empirycznych spójności modelu biznesu
4.2. Wyniki badania spójności modelu biznesu w branży statków morskich i śródlądowych
4.2.1. Spójność modelu biznesu w przedsiębiorstwie SM 1
4.2.2. Spójność modelu biznesu w przedsiębiorstwie SM 2
4.2.3. Wnioski o spójności i ocena badanych modeli biznesu
4.3. Wyniki badania spójności modelu biznesu w branży jubilerskiej
4.3.1. Spójność modelu biznesu w przedsiębiorstwie Jub 1
4.3.2. Spójność modelu biznesu w przedsiębiorstwie Jub 2
4.3.3. Wnioski o spójności i ocena badanych modeli biznesu
4.4. Wyniki badania spójności modelu biznesu w branży dostawców internetu
4.4.1. Spójność modelu biznesu w przedsiębiorstwie ISP 1
4.4.2. Spójność modelu biznesu w przedsiębiorstwie ISP 2
4.4.3. Wnioski o spójności i ocena badanych modeli biznesu
4.5. Ocena spójności badanych modeli biznesu i wnioski z badań
4.5.1. Ocena spójności badanych modeli biznesu
4.5.2. Wnioski z badania spójności modelu biznesu

Zakończenie
Załącznik 1
Załącznik 2
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.