-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
0,00 zł
0
-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
- Categories
-
Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości. Jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości?
New
Promotion
The Symbol :
9788368563009
Sektor bankowy w Polsce nieustannie się zmienia. Globalizacja, liberalizacja, rozwój technologii oraz rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że banki muszą nie tylko oferować konkurencyjne produkty, ale także budować silne marki. Dziś nie wystarczy być obecnym na rynku - trzeba być rozpoznawalnym, nowoczesnym i bliskim klientowi. Ta książka to nie tylko analiza, ale też praktyczny przewodnik po tym, jak zbudować lojalność wśród najbardziej wymagających klientów dzisiejszego rynku. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce zrozumieć rynek bankowy oczami pokolenia Y.
90.00
64.80
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
61.2
| Shipping within | 24 hours |
| The bar code | |
| ISBN | 978-83-68563-00-9 |
| EAN | 9788368563009 |
Sektor bankowy w Polsce nieustannie się zmienia. Globalizacja, liberalizacja, rozwój technologii oraz rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że banki muszą nie tylko oferować konkurencyjne produkty, ale także budować silne marki. Dziś nie wystarczy być obecnym na rynku - trzeba być rozpoznawalnym, nowoczesnym i bliskim klientowi.
Książka podejmuje temat kluczowy, lecz wciąż niedostatecznie zbadany: jaką rolę odgrywa marka banku w procesie decyzyjnym klientów z pokolenia Y? Na podstawie badań empirycznych autor przedstawia:
• czynniki wpływające na wybór banku przez generację Y,
• oczekiwania millenialsów wobec polskiego sektora bankowego,
• skojarzenia związane z marką banku w tej grupie wiekowej,
• najskuteczniejsze narzędzia konkurowania o uwagę młodych klientów,
• sposoby pozyskiwania i utrzymania ich lojalności.
Ta książka to nie tylko analiza, ale też praktyczny przewodnik po tym, jak zbudować lojalność wśród najbardziej wymagających klientów dzisiejszego rynku. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce zrozumieć rynek bankowy oczami pokolenia Y.
Książka podejmuje temat kluczowy, lecz wciąż niedostatecznie zbadany: jaką rolę odgrywa marka banku w procesie decyzyjnym klientów z pokolenia Y? Na podstawie badań empirycznych autor przedstawia:
• czynniki wpływające na wybór banku przez generację Y,
• oczekiwania millenialsów wobec polskiego sektora bankowego,
• skojarzenia związane z marką banku w tej grupie wiekowej,
• najskuteczniejsze narzędzia konkurowania o uwagę młodych klientów,
• sposoby pozyskiwania i utrzymania ich lojalności.
Ta książka to nie tylko analiza, ale też praktyczny przewodnik po tym, jak zbudować lojalność wśród najbardziej wymagających klientów dzisiejszego rynku. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce zrozumieć rynek bankowy oczami pokolenia Y.
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku