• Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Podtytuł Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor Maria Kubacka
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 152
60,00 zł 42,60 zł
By the end of the promotion left :
5
days
21 hou.
38 minut.
20 seco.
Lowest price in the last 30 days:
39,00 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-760-1

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.

Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
• jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
• jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
• jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
• jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
• w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja adresowana jest do:
• kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
• specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
• pracowników działów finansowo-księgowych,
• słuchaczy studiów podyplomowych,
• studentów kierunków ekonomicznych.

Wstęp 7

Rozdział 1
Klient źródłem wartości przedsiębiorstwa 11
1.1. Istota i zakres wartości przedsiębiorstwa 11
1.2. Rola klienta w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 25
1.3. Wartość klienta i metodyka jej pomiaru 36
1.4. Relacje z klientami w aspekcie tworzenia wartości przedsiębiorstwa 54
1.5. Wartość klienta a jego rentowność 65

Rozdział 2
Rachunek kosztów klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem 75
2.1. Koszty klienta 75
2.2. Istota rachunku kosztów klienta 88
2.3. Rola rachunku kosztów klienta w systemie zarządzania przedsiębiorstwem 99

Rozdział 3
Rachunek kosztów klienta w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa 105
3.1. Obszary decyzyjne wspierane przez rachunek kosztów klienta 105
3.2. Zintegrowany model tworzenia wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem rachunku kosztów klienta 116
3.3. Wnioski i rekomendacje do dalszych badań 126

Zakończenie 131
Bibliografia 133
Spis rysunków 150
Spis tabel 151
Spis wykresów 152

Recenzja: prof. SGH dr hab. Monika Łada

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.