- Categories
-
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-8102-760-1 |
EAN | 9788381027601 |
Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
• jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
• jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
• jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
• jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
• w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.
Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.
Publikacja adresowana jest do:
• kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
• specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
• pracowników działów finansowo-księgowych,
• słuchaczy studiów podyplomowych,
• studentów kierunków ekonomicznych.
Wstęp 7
Rozdział 1
Klient źródłem wartości przedsiębiorstwa 11
1.1. Istota i zakres wartości przedsiębiorstwa 11
1.2. Rola klienta w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 25
1.3. Wartość klienta i metodyka jej pomiaru 36
1.4. Relacje z klientami w aspekcie tworzenia wartości przedsiębiorstwa 54
1.5. Wartość klienta a jego rentowność 65
Rozdział 2
Rachunek kosztów klienta w zarządzaniu przedsiębiorstwem 75
2.1. Koszty klienta 75
2.2. Istota rachunku kosztów klienta 88
2.3. Rola rachunku kosztów klienta w systemie zarządzania przedsiębiorstwem 99
Rozdział 3
Rachunek kosztów klienta w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa 105
3.1. Obszary decyzyjne wspierane przez rachunek kosztów klienta 105
3.2. Zintegrowany model tworzenia wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem rachunku kosztów klienta 116
3.3. Wnioski i rekomendacje do dalszych badań 126
Zakończenie 131
Bibliografia 133
Spis rysunków 150
Spis tabel 151
Spis wykresów 152
Recenzja: prof. SGH dr hab. Monika Łada
Polub nas na Facebooku