-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Koszyk jest pusty
-
x
- Kategorie
-
Praca zespołowa. Organizacja czasu, motywacja, komunikacja i sztuczna inteligencja
Autorki w monografii skupiają się na czynnikach sprzyjających synergii w zespołach pracowniczych i wspólnemu działaniu. Publikacja: • prezentuje konkretne narzędzia (tradycyjne i nowoczesne) wspierające współpracę, • zachęca liderów i członków zespołów do refleksji nad własnymi działaniami, • inspiruje do wprowadzenia konkretnych zmian lub modyfikacji w realizowanej pracy zespołowej, • pokazuje adeptom biznesu możliwości, które wpływają na podniesienie jakości pracy w zespole, • oferuje badaczom perspektywę dalszych analiz w kontekście organizacyjnym. To książka dla tych, którzy chcą zrozumieć, udoskonalić i twórczo rozwijać współczesną pracę zespołową. „Jak wynika z licznych publikacji oraz organizowanych konferencji, praca zespołowa ulega dzisiaj zmianom ewolucyjnym, a główną ich determinantą są nowe technologie, ze szczególnym uwzględnieniem sztucznej inteligencji. Autorki są tego świadome, wskazując już we wstępie na fakt, iż „AI staje się tym samym narzędziem, które może znacząco wpłynąć na sprawność działania zespołów, skracając czas potrzebny na wykonanie wielu działań". Problematyka monografii jest więc istotna, interesująca i aktualna. (...) Autorki znacznym nakładem pracy przedstawiły historyczne i współczesne podejścia do pracy zespołów, co jest istotne w bieżącym zarządzaniu wszelkiego typu organizacjami. Niniejsza monografia wpisuje się w zapotrzebowania odbiorców poszukujących odpowiedzi na pytanie, czy nowoczesne technologie stanowią szansę i przyczynę problemów w zespołach". dr hab. M.M. Stuss, prof. UJ, fragment recenzji
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-8102-597-3 |
| EAN | 9788381025973 |
Publikacja:
• prezentuje konkretne narzędzia (tradycyjne i nowoczesne) wspierające współpracę,
• zachęca liderów i członków zespołów do refleksji nad własnymi działaniami,
• inspiruje do wprowadzenia konkretnych zmian lub modyfikacji w realizowanej pracy zespołowej,
• pokazuje adeptom biznesu możliwości, które wpływają na podniesienie jakości pracy w zespole,
• oferuje badaczom perspektywę dalszych analiz w kontekście organizacyjnym.
To książka dla tych, którzy chcą zrozumieć, udoskonalić i twórczo rozwijać współczesną pracę zespołową.
„Jak wynika z licznych publikacji oraz organizowanych konferencji, praca zespołowa ulega dzisiaj zmianom ewolucyjnym, a główną ich determinantą są nowe technologie, ze szczególnym uwzględnieniem sztucznej inteligencji. Autorki są tego świadome, wskazując już we wstępie na fakt, iż „AI staje się tym samym narzędziem, które może znacząco wpłynąć na sprawność działania zespołów, skracając czas potrzebny na wykonanie wielu działań". Problematyka monografii jest więc istotna, interesująca i aktualna.
(...) Autorki znacznym nakładem pracy przedstawiły historyczne i współczesne podejścia do pracy zespołów, co jest istotne w bieżącym zarządzaniu wszelkiego typu organizacjami. Niniejsza monografia wpisuje się w zapotrzebowania odbiorców poszukujących odpowiedzi na pytanie, czy nowoczesne technologie stanowią szansę i przyczynę problemów w zespołach".
dr hab. M.M. Stuss, prof. UJ, fragment recenzji
Wprowadzenie 7
Rozdział 1
Czas i jego organizowanie przez zespół 11
1.1. Znaczenie czasu w sprawnej pracy zespołu 11
1.2. Przyczyny i skutki marnotrawienia czasu w pracy zespołu oraz ich eliminacja 19
1.3. Koncepcja zarządzania czasem i zasady sprawnej organizacji pracy zespołu 24
1.4. Narzędzia do zarządzania czasem własnym i zespołu pracowniczego 30
Rozdział 2
Motywowanie zespołu do pracy 39
2.1. Istota motywacji i jej funkcje 39
2.2. Modele i teorie motywacji 46
2.3. Narzędzia i bodźce motywowania 57
2.4. Rola lidera w motywowaniu do pracy 67
Rozdział 3
Komunikacja w zespole 71
3.1. Znaczenie komunikacji w pracy zespołu 71
3.2. Rodzaje i formy komunikacji 76
3.3. Przegląd i ocena narzędzi skutecznej komunikacji 83
3.4. Konflikty w zespole wynikające z błędów w procesie komunikacji 88
Rozdział 4
Sztuczna inteligencja w działaniach realizowanych przez zespół 93
4.1. Potrzeba sztucznej inteligencji w pracy zespołu 93
4.2. Przegląd i ocena narzędzi SI wykorzystywanych przez zespoły 97
4.3. Przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w pracy zespołu 104
4.4 Przyszłość wykorzystywania sztucznej inteligencji przez zespół 110
Zakończenie 115
Bibliografia 117
Spis tabel 129
Spis rysunków 131
O Autorkach 133
Recenzja: dr hab. Magdalena Stuss, prof. Uniwersytetu Jagiellońskiego
Polub nas na Facebooku