• Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych. Perspektywa globalna i krajowa

Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również charakteryzują rodzaje innowacji finansowych, a także efekty i przeszkody pojawiające się przy ich wdrażaniu. Zamysłem towarzyszącym powstawaniu niniejszego opracowania było podjęcie próby analizy i oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 - okresie intensywnych i ważnych zmian zachodzących zarówno w polskiej gospodarce, jak i na rynkach światowych. Zmiany te przyczyniły się do poszukiwania przez podmioty sektora finansowego nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie oferty produktowej, ale również w obszarze procesów, przyjętych praktyk działania, organizacji pracy, modeli współpracy z otoczeniem oraz w zakresie metod i narzędzi marketingowych. W publikacji przedstawiono: • zagadnienia opisujące innowacyjność sektora usług fin

Podtytuł Innowacje na rynku detalicznych usług finansowych. Perspektywa globalna i krajowa
Autor Dorota Bednarska-Olejniczak, Anna Mazurkiewicz-Pizło, Mateusz Mierzejewski
Rok wydania 2019
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 186
58,00 zł 41,18 zł
By the end of the promotion left :
4
days
14 hou.
24 minut.
05 seco.
Lowest price in the last 30 days:
37,70 zł
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-288-0
Książka jest kompleksowym opracowaniem poświęconym problematyce innowacyjności sektora usług finansowych. Autorzy przybliżają w niej zarówno globalne i krajowe uwarunkowania innowacyjności instytucji finansowych, jak również charakteryzują rodzaje innowacji finansowych, a także efekty i przeszkody pojawiające się przy ich wdrażaniu. Zamysłem towarzyszącym powstawaniu niniejszego opracowania było podjęcie próby analizy i oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 - okresie intensywnych i ważnych zmian zachodzących zarówno w polskiej gospodarce, jak i na rynkach światowych. Zmiany te przyczyniły się do poszukiwania przez podmioty sektora finansowego nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie oferty produktowej, ale również w obszarze procesów, przyjętych praktyk działania, organizacji pracy, modeli współpracy z otoczeniem oraz w zakresie metod i narzędzi marketingowych.

W publikacji przedstawiono:
• zagadnienia opisujące innowacyjność sektora usług finansowych w wymiarze globalnym, uwzględniając zarówno wpływ kryzysu finansowego z lat 2007-2009, jak też styl życia konsumentów oraz szybki rozwój nowoczesnych technologii jako szczególnie istotne czynniki wpływające na tworzenie i wdrażanie innowacji finansowych,
• analizę zmian zachodzących w sektorze usług finansowych Polsce w latach 2004-2017,
• szczegółową analizę i próbę oceny poziomu innowacyjności instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016,
• charakterystykę sektora FinTech w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem szans i barier jego rozwoju,
• omówienie innowacji wdrażanych przez instytucje finansowe w obszarze działań marketingowych, m.in. w zakresie badań marketingowych, usług i produktów finansowych oraz nowoczesnej komunikacji marketingowej,
• przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce.

Wstęp 7

Rozdział 1
Innowacje w bankowości detalicznej na świecie 13
1.1. Wprowadzenie - o coraz szybszym procesie innowacji na świecie 13
1.2. Wizerunek sektora finansowego a kryzys pierwszej dekady XXI wieku 18
1.3. Styl życia konsumentów jako determinanta innowacyjności banków 20
1.4. Wykorzystanie Internetu oraz portali społecznościowych we współczesnej bankowości 27
1.5. Działanie w chmurze 37
1.6. Placówki banku - czy nadal konieczne? 43

Rozdział 2
Innowacyjność sektora finansowego w Polsce 51
2.1. Charakterystyka sektora finansowego w Polsce 51
2.2. Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2004-2016 60
2.3. Sektor FinTech w Polsce - szanse i bariery rozwoju 106
2.4. Przykłady wdrożeń innowacji w sektorze finansowym w Polsce 116

Rozdział 3
Innowacje marketingowe w działalności instytucji finansowych - wybrane zagadnienia 129
3.1. Marketing w działaniach instytucji finansowej 130
3.2. Innowacyjne badania marketingowe 142
3.3. Innowacje w zakresie usług i produktów finansowych 154
3.4 Nowoczesna komunikacja instytucji finansowych z rynkiem 158

Zakończenie 167
Bibliografia 173

Spis tabel 183
Spis wykresów 185
Spis ilustracji 186

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku  

i

Information

We kindly inform you that on May 2nd the Bookstore and the Publishing House will be closed. 


Orders placed between May 1st and 4th will be completed after May 5th.