• Zarządzanie kosztami w działalności handlowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką.

Podtytuł Zarządzanie kosztami w działalności handlowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Autor Michał Biernacki, Robert Kowalak, Grzegorz Warzocha
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 165x235
60,00 zł 44,40 zł
Do końca promocji pozostało:
9
dni
14 godz.
26 min.
58 sek.
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
39,00 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8102-935-3

Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.

Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką.

Publikacja w przystępny sposób przedstawia:
• specyfikę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne,
• formy obrotu towarowego i strategie cenowe,
• metody ewidencji i rozliczania kosztów,
• narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking,
• praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach.

Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek − pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych.

Recenzenci:
Dr hab. Przemysław Kabalski, prof. UŁ
Dr hab. Jan Gola, prof. UEW

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku