- Kategorie
-
Trudności w uczeniu się i zaburzenia zachowania występujące u małych dzieci
PROMOCJE
Symbol:
9788380854758
To książka o zaburzeniach i trudnościach rozwojowych, z którymi mogą zmagać się już najmłodsze dzieci. Rodzice, opiekunowie w żłobku lub nauczyciele wychowania przedszkolnego spędzają z dzieckiem wiele czasu, mają zatem możliwość obserwowania jego działań podczas zabawy i codziennych czynności. To doskonała okazja do tego, by zwrócić uwagę na zarysowujące się już problemy rozwojowe i szybko zorganizować pomoc w domu, w żłobku, klubie dziecięcym i przedszkolu. Czytelnik uzyska informacje, jak pracować z dzieckiem, a także, gdzie szukać pomocy w razie wątpliwości czy poważnych trudności.
42.00
29.40
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
28.98
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8085-475-8 |
EAN | 9788380854758 |
To książka o zaburzeniach i trudnościach rozwojowych, z którymi mogą zmagać się już najmłodsze dzieci. Rodzice, opiekunowie w żłobku lub nauczyciele wychowania przedszkolnego spędzają z dzieckiem wiele czasu, mają zatem możliwość obserwowania jego działań podczas zabawy i codziennych czynności. To doskonała okazja do tego, by zwrócić uwagę na zarysowujące się już problemy rozwojowe i szybko zorganizować pomoc w domu, w żłobku, klubie dziecięcym i przedszkolu. Czytelnik uzyska informacje, jak pracować z dzieckiem, a także, gdzie szukać pomocy w razie wątpliwości czy poważnych trudności.
Wprowadzenie
Rozdział 1. O trudach kształtowania ważnych umiejętności u małych dzieci. Czyli o tym, jak unikać niektórych błędów wychowawczych
E. Gruszczyk-Kolczyńska
Rozdział 2. Zaburzenia rozwoju mowy u dzieci
M. Nerło
Rozdział 3. Ryzyko dysleksji rozwojowej u dzieci w wieku przedszkolnym
A. Mikler-Chwastek
Rozdział 4. Zaburzenia w rozwoju społecznym u dzieci w wieku przedszkolnym, diagnoza i terapia pedagogiczna
A. Jegier
Rozdział 5. Zaburzenia zachowania i emocji u dzieci w wieku przedszkolnym, diagnoza i terapia
A. Gąstoł
Rozdział 6. Zaburzenia w sferze motoryki małej i dużej u małych dzieci, diagnoza i terapia
M. Plandowska
Rozdział 7. Trudności w zakresie przetwarzania bodźców zmysłowych u małych dzieci - wskazania do diagnozy i terapii
M. Wiśniewska
Rozdział 8. Trudności dzieci wynikające z zaniedbań środowiska rodzinnego
M. Kierzkowska
Rozdział 9. Komunikacja oparta na empatii jako płaszczyzna do budowania dialogu pomiędzy ludźmi
E. Gogacz
Rozdział 10. Praktyczna pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana dzieciom w wieku przedszkolnym, borykającym się z trudnościami rozwojowymi, edukacyjnymi i wychowawczymi oraz ich rodzinom
K. Skarbek
O autorach
Rozdział 1. O trudach kształtowania ważnych umiejętności u małych dzieci. Czyli o tym, jak unikać niektórych błędów wychowawczych
E. Gruszczyk-Kolczyńska
Rozdział 2. Zaburzenia rozwoju mowy u dzieci
M. Nerło
Rozdział 3. Ryzyko dysleksji rozwojowej u dzieci w wieku przedszkolnym
A. Mikler-Chwastek
Rozdział 4. Zaburzenia w rozwoju społecznym u dzieci w wieku przedszkolnym, diagnoza i terapia pedagogiczna
A. Jegier
Rozdział 5. Zaburzenia zachowania i emocji u dzieci w wieku przedszkolnym, diagnoza i terapia
A. Gąstoł
Rozdział 6. Zaburzenia w sferze motoryki małej i dużej u małych dzieci, diagnoza i terapia
M. Plandowska
Rozdział 7. Trudności w zakresie przetwarzania bodźców zmysłowych u małych dzieci - wskazania do diagnozy i terapii
M. Wiśniewska
Rozdział 8. Trudności dzieci wynikające z zaniedbań środowiska rodzinnego
M. Kierzkowska
Rozdział 9. Komunikacja oparta na empatii jako płaszczyzna do budowania dialogu pomiędzy ludźmi
E. Gogacz
Rozdział 10. Praktyczna pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana dzieciom w wieku przedszkolnym, borykającym się z trudnościami rozwojowymi, edukacyjnymi i wychowawczymi oraz ich rodzinom
K. Skarbek
O autorach
Anna Mikler-Chwastek - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Pedagogiki Małego Dziecka w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Zajmuje się problematyką związaną z dotykowym poznawaniem siebie i otoczenia przez niemowlęta i małe dzieci, nabywaniem kompetencji w zakresie samodzielności elementarnej w przypadku dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Polub nas na Facebooku