- Categories
-
Konsultant zarządzania jakością (wyd. V)
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp. Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsultantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.). Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-8102-694-9 |
EAN | 9788381026949 |
Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsultantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).
Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Rozdział 1
Geneza konsultingu
1.1.Ogólne zasady i cele konsultingu
1.2.Konsulting w dziedzinie zarządzania jakością
Rozdział 2
Praktyczne aspekty konsultingu w czasie wdrażania systemu
zarządzania jakością
2.1.Diagnoza stanu organizacji - audit wstępny
2.1.1.Ogólne założenia diagnozy
2.1.2.Przygotowanie programu diagnozy
2.1.3.Podstawowe niedociągnięcia w przeprowadzaniu diagnozy
2.2.Spotkanie (szkolenie) z zarządem organizacji
2.2.1.Program spotkania z kierownictwem
2.2.2.Korzyści z wdrożenia systemu
2.2.3.Opracowanie projektu polityki i celów jakości
2.2.4.Opracowanie wstępnej mapy procesów
2.2.5.Spotkanie z kierownictwem - najczęściej występujące mankamenty
2.3.Szkolenie załogi
2.3.1.Szkolenie kierownictwa organizacji
2.3.2.Szkolenie Pełnomocnika Jakości
2.3.3.Szkolenie właścicieli procesów i grup roboczych
2.3.4.Szkolenie auditorów wewnętrznych
2.3.5.Szkolenie załogi
2.4.Opracowanie dokumentacji systemu
2.4.1.Określenie ram systemu zarządzania
2.4.2.Ogólne wymagania dotyczące dokumentacji systemu
2.4.3.Podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem procesami
2.4.4.Procesowa dokumentacja systemu
2.4.5.Wymagania normy ISO 9001:2000 w odniesieniu do specyfiki organizacji
2.4.6.Niektóre mankamenty na etapie opracowania dokumentacji systemu
2.5.Wdrożenie dokumentacji systemu - doskonalenie systemu
2.5.1.Ogólne zasady wdrażania i doskonalenia systemu
2.5.2.Wdrażanie i doskonalenie systemu - mankamenty
Rozdział 3
Kodeks działania konsultanta
3.1.Merytoryczna sylwetka konsultanta
3.2.Psychospołeczne aspekty działania konsultanta
3.3.Kodeks etyki zawodowej konsultanta
3.4.Typowe błędy w praktyce działania konsultanta
Bibliografia
Polub nas na Facebooku