• Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe

Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!

Podtytuł Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor Kinga Przybysz-Polakowska
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 304
69.00 51.75
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
46.92
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-289-0531-3
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe
Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamięcią. Magnetyczną moc eventów od dawna wykorzystuje marketing. Czas najwyższy, by zaczęły "pracować" także dla Twojej firmy!
To pierwszy taki podręcznik na rynku. Dzięki niemu:
• Zbadasz potrzeby eventowe pracowników i organizacji (integracja to tylko jedna z nich!)
• Zaprojektujesz kalendarz wydarzeń w ujęciu rocznym (z uwzględnieniem kultury firmy)
• Zorganizujesz i wypromujesz event, korzystając z nowoczesnych narzędzi (dodatkowo czeka na Ciebie 10 pomysłów na firmowe wydarzenie)
• Przeprowadzisz profesjonalną ewaluację projektów eventowych (zgodnie ze standardami badań społecznych)
• Będziesz czerpać z tych projektów korzyści dla siebie (rozwojowe i wizerunkowe; to ważne, jeśli myślisz o awansie, zmianie pracy lub przebranżowieniu)

Wstęp
Rozdział 1. Eventy firmowe - co to jest event i co może dać Twojej organizacji?
Nie tylko ciasto imieninowe. Definiujemy event
What's in it for me: eventowe korzyści dla organizacji, kadry managerskiej, pracowników, otoczenia
Czy potrzebujesz eventów w swojej organizacji? Wypróbuj "gotowościometr"
Rozdział 2. Event a kultura organizacji - witaj w wyższej szkole jazdy
"Panie Areczku", czyli kilka faktów o kulturze organizacji
"Pierdolnik na kółkach" i droga dwukierunkowa
"Krawiec tak kraje" - szyjemy event na miarę kulturowych możliwości
Rozdział 3. Skalpel proszę! Anatomia, typologia i 10 gotowych propozycji eventów
Z czego składa się event? Anatomia × 3 dla zaawansowanych
Mikrusy, onlajny, pilotaże - typologia eventów
Starter pack: 10 evento-gotowców dla Ciebie
Rozdział 4. Trudna sztuka wyboru - zmapuj potrzeby i stwórz firmowy kalendarz eventowy
Rozważnie i romantycznie, czyli mapujemy potrzeby eventowe organizacji
Eventownik - kalendarz z inspiracjami na każdy miesiąc
Krok po kroku. Tworzymy roczny eventowy kalendarz firmy
Rozdział 5. Gdy kości zostały rzucone. Planowanie, realizacja i ewaluacja eventów
Osiem pól do obsiania, czyli planowanie i organizacja eventu
Czas start! Realizacja eventu
Od Wpadki po Świętego Graala - ewaluacja eventów w praktyce
Rozdział 6. Od zaproszenia do podziękowań. Komunikowanie i promowanie eventu
Za kulisami - trzy poprzeczki procesu komunikowania
Projektowanie komunikacji i promocja eventu
Czarna skrzynka - komunikacyjne bolączki event managerów
Rozdział 7. Narzędziownik event managera
"Tymi ręcami" i aplikacjami - czyli wprowadzenie do narzędziownika
Sztuczna inteligencja (AI) w pracy event managera
Narzędzia, które warto mieć pod ręką
Rozdział 8. Kim on(a) jest? Praca i perspektywy zawodowe event managera

Specyfika pracy i perspektywy zawodowe event managera
"To coś": charyzma w pracy event managera
Poza maskami? Autoprezentacja i wizerunek event managera
Zamiast bibliografii - książkowe polecajki
Załącznik - event canvas

Kinga Przybysz-Polakowska — doktor nauk społecznych, ekspert Instytutu Analiz Społecznych Quantum. Certyfikowany tutor i moderator design thinking. Wykładowczyni na Uniwersytecie WSB Merito, a także Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Autorka publikacji i książek z zakresu komunikacji medialnej. Przygodę z eventami rozpoczęła w marketingu, dziś wiedzę i doświadczenie w tym zakresie wykorzystuje w obszarze HR. Wierzy, że o kulturze miejsca pracy najlepiej świadczy nastrój jej pracowników w poniedziałek rano.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku