• BEZ WYSIŁKU. Jak uprościć obsługę i zdobyć lojalność klientów

Obsługa klienta w dzisiejszym świecie to temat coraz bardziej złożony i obrosły w niejedną iluzję. Rynek wymusza na firmach nowe sposoby zdobywania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów stawia sobie ambitny cel: zachwycać klientów. Brzmi efektownie, bywa widowiskowe, lecz często rozmija się z tym, czego klienci naprawdę oczekują. Inaczej mówiąc, strategia zachwytu przypomina próbę wygrania meczu piłkarskiego poprzez strzały z połowy boiska. Raz na jakiś czas taki gol padnie, ale z pewnością nie da się w ten sposób regularnie wygrywać.

Podtytuł BEZ WYSIŁKU. Jak uprościć obsługę i zdobyć lojalność klientów
Tytuł oryginalny The Effortless Experience. Conquering the New Battleground for Customer Loyalty
Autor Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi
Tłumaczenie Maciej Markiewicz
Rok wydania 2025
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 300
75.00
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-759-5

Obsługa klienta w dzisiejszym świecie to temat coraz bardziej złożony i obrosły w niejedną iluzję. Rynek wymusza na firmach nowe sposoby zdobywania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów stawia sobie ambitny cel: zachwycać klientów. Brzmi efektownie, bywa widowiskowe, lecz często rozmija się z tym, czego klienci naprawdę oczekują.

Największy grzech dzisiejszej obsługi: zmuszanie klienta do dodatkowych kroków i niepotrzebnych działań.

Inaczej mówiąc, strategia zachwytu przypomina próbę wygrania meczu piłkarskiego poprzez strzały z połowy boiska. Raz na jakiś czas taki gol padnie, ale z pewnością nie da się w ten sposób regularnie wygrywać.
Ta książka bez litości obnaża takie mity. Klient, sięgając po telefon i dzwoniąc na infolinię, chce jednego - szybkiego i skutecznego rozwiązania problemu. Nic go bardziej nie irytuje niż konieczność podejmowania zbędnego wysiłku. To największy grzech współczesnych contact center. Autorzy przekonują, że zamiast spektakularnych sztuczek potrzebna jest prosta, ale skuteczna „gra w obronie": zapobieganie frustracji, skracanie czasu i minimalizowanie barier.


„Minimalizowanie wysiłku klienta przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności wobec marki - a wraz z nią sprzedaży".
Daniel F. Balistierri, wiceprezes Global Service & Experience, MasterCard

„Lektura lekka, a jednocześnie pełna pragmatyzmu. Dokładnie tego potrzebujemy, by uchwycić szansę, jaką niesie globalna rewolucja w obsłudze klienta".
David Thompson, dyrektor zarządzający, Fusion Contact Centre Services

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku