- Kategorie
-
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-289-0491-0 |
EAN | 9788328904910 |
Twojej działalności gospodarczej to oczywiście też dotyczy. Nawet jeśli zechcesz iść pod prąd i nie założysz żadnego profilu firmowego w mediach społecznościowych, Twój sklep, restauracja, firma usługowa i tak będą na Facebooku, w Google'u i innych miejscach w sieci. Pojawią się recenzje, polecenia, pytania. Trochę więc nie masz wyjścia - jeśli chcesz prowadzić firmę w XXI wieku, musisz ją prowadzić także w sieci. Jak to robić skutecznie? Które medium warto wybrać? Jak się w nim reklamować? Jak prowadzić efektywną komunikację z klientami? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszej, uaktualnionej odsłony kultowego już poradnika Marcina Żukowskiego.
Wstęp
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych
o Dziki Zachód
o Social jest stary!
o 1, 2, 3, internet
o Człowiek jest najważniejszy
o Nowe media dla nowego człowieka
o Nowe media (nie) są bezpłatne!
o Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci
o Social media - co jest czym?
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing
o Marketing pod strzechy!
o Najtrudniejszy.
o Komputer czy jabłko?
o Naszą siłą będzie treść
o Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?
o Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?
o Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?
Rozdział 3. Przegląd narzędzi
o Facebook
o Facebook Messenger
o X, czyli Twitter
o YouTube
o Influencer marketing
o Mikroinfluencerzy
o Visual content
o LinkedIn
o Przydatne narzędzia socialowca
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?
o So-lo-mo
o Hipsteryzacja
o Internet rzeczy
o Social biznes
o Social selling
o Społeczna odpowiedzialność
Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden?
o Mniej stocka, więcej życia
o Mniejszość też ma znaczenie?
o Treść - klucz do serc i umysłów
o Długi ogon nadaje ton
o Każdy z nas jest medium
o Pandemiczne i wojenne postscriptum
Podziękowania
Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
Polub nas na Facebooku