-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie

-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Categories
-
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone

The Symbol :
9788328917828
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.
79,00 zł
0,00 zł
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-2891-782-8 |
EAN | 9788328917828 |
- Description
- Reviews and ratings (0)
Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.
To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko.
Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.
To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko.
Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku
- Similar products
- Recently viewed products
- Other Customers also purchased