• Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.

Podtytuł Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Autor Mateusz Grzesiak
Rok wydania 2025
Oprawa Miękka
Format 123x191
Stron 208
49,90 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-2892-179-5
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Wstęp (9)
Istotność sprzedaży (11)
Polska mentalność (15)
Model MasterSales (19)
Inner Game (23)
Sympatia i kompetencja (25)
Autorytet (28)
Kategorie (32)
Archetypy (34)
Pozycje (43)
Wzrok (46)
Gestykulacja (50)
Dotyk (73)
Chodzenie (76)
Odległość (77)
Niepowtarzalność (78)
Motywacja (80)
Dystans do siebie (84)
Ciekawość (86)
Zmiana wrażenia (88)
Błędy wizerunkowe (89)
Relations Game (93)
Social jiu-jitsu (95)
Raport niewerbalny (99)
Raport werbalny (102)
Etapowość (107)
Zaufanie (109)
Potrzeby (119)
Demografia (119)
Psychografia (127)
Emocje (136)
Lojalność (144)
Future pace (147)
Backtrack pace (149)
Telefon (150)
E-mail (151)
Zasady komunikacji (152)
Sales Game (157)
Wątpliwości (159)
Definiowanie produktu (168)
Elevator speech (171)
Promocje (174)
Język korzyści (177)
Pytania (179)
Odpowiadanie (181)
Wiele osobowości (182)
Rama inwestycji (183)
Umawianie spotkań (185)
Cross-sale (187)
Rekomendacje (188)
Testymoniale (189)
Buyer's remorse (190)
Techniki perswazyjne (191)
Epilog (195)
Mateusz Grzesiak urodził się 3 kwietnia 1980 roku w Białymstoku. Studiował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Fryderyka Wilhelma w Bonn, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i California Southern University. Uzyskał tytuły magistra w dwóch dyscyplinach: prawie i psychologii oraz doktora w trzech dyscyplinach: zarządzaniu, pedagogice i psychologii. Instytut Becka przyznał mu certyfikat klinicysty terapii poznawczo-behawioralnej. Przez polskie media nazywany jest najpopularniejszym psychologiem w kraju i traktowany jako prekursor rynku rozwoju osobistego w Polsce. Od blisko 20 lat szkoli ludzi i firmy na arenie międzynarodowej, prowadząc wykłady w siedmiu językach na terenie Europy, Azji oraz Ameryki, m.in. w Niemczech, Szwajcarii, Izraelu, Meksyku, USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Chinach. Z jego wiedzy korzystają marki takie jak Google, Coca-Cola, Porsche, Danone, Lotos, BNP Paribas, a także znani sportowcy i osoby publiczne. Za swoją działalność był wielokrotnie nagradzany, m.in. Brązowym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP, Medalem Komisji Edukacji Narodowej, Diamentami Forbes`a, Nagrodą Teofrasta za Najpopularniejszą Książkę Psychologiczną roku.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku  

i

Informacja

Uprzejmie informujemy, że dnia 2 maja Wydawnictwo i Księgarnia będą nieczynne.


Zamówienia złożone w okresie 1-4.05.2025 zostaną zrealizowane 5 maja.