-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie

-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Kategorie
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (wyd. II)

Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8102-675-8 |
EAN | 9788381026758 |
- Opis
- Spis treści
- Recenzje
- Opinie i oceny (0)
Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
Wstęp 7
Cele, hipotezy 8
Struktura rozprawy 12
Rozdział 1
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów 13
1.1. Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów 13
1.2. Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów 21
1.3. E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych 32
1.4. Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów 37
1.5. Wirtualne społeczności e-konsumentów 42
Rozdział 2
Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów 49
2.1. Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia 49
2.2. Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów 55
2.3. Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze 62
2.4. Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych 73
2.4.1. Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów 73
2.5. Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem 79
Rozdział 3
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e?konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych 85
3.1. Metodyka badań empirycznych 85
3.1.1. Metodyka badania ilościowego 86
3.1.2. Metodyka badania jakościowego 88
3.2. Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu 89
3.2.1. Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y 95
3.3. Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e?konsumentów 101
3.3.1. Miejsca zakupu produktu a źródła informacji 101
3.3.2. Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y 107
3.4. Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów 112
3.4.1. Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne 112
3.4.2. Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji X i Y 119
Rozdział 4
Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów 125
4.1. E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych 125
4.2. Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny 129
4.3. Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów 134
4.3.1. Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta 134
4.3.2. Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y 141
4.4. Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu 148
4.4.1. Wpływ portalu Facebook na proces zakupu 148
4.4.2. Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y 149
Rozdział 5
Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe 157
5.1. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model 157
5.2. Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y 168
Zakończenie 175
Załączniki 179
Załącznik 1. Kwestionariusz ankietowy 179
Załącznik Z2. Zestawienie respondentów biorących udział w badaniu ilościowym 187
Załącznik Z3. Kwestionariusz wywiadu 189
Bibliografia 191
Spis tabel 199
Spis rysunków 201
Recenzenci:
prof. zw. dr hab. Aniela Styś - Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
prof. zw. dr hab. Henryk Mruk, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Polub nas na Facebooku
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
67,32 zł
53,72 zł
37,40 zł
23,12 zł
60,52 zł
67,32 zł
53,72 zł
37,40 zł
23,12 zł
60,52 zł
67,32 zł
53,72 zł
37,40 zł
23,12 zł
60,52 zł