-
Język
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie

-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Bezpieczeństwo
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Podręczniki
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Społeczeństwo
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Kategorie
-
Otwieranie umysłów. Jak skutecznie przekonywać innych bez presji i manipulacji

Jak przekonać kogoś, kto jest przekonany o swojej racji, mimo że jej nie ma? Czy zdarzyło Ci się próbować zmienić czyjeś zdanie - w pracy, w domu, podczas rozmów ze znajomymi - i natrafi ć na mur uporu i niechęci? W świecie, w którym wszyscy mamy nieograniczony dostęp do (nie zawsze rzetelnej) wiedzy i każdy ma swoją „prawdę" - wpływanie na decyzje i poglądy innych staje się coraz trudniejsze. Michael McQueen, ekspert w dziedzinie zmiany i perswazji, pokazuje, jak skutecznie wpływać na sposób myślenia innych - niezależnie od tego, czy chcesz przekonać klienta do zakupu swoich produktów, partnera biznesowego do współpracy, współmałżonka do zmiany samochodu lub planów wakacyjnych czy też sprawić, by Twoje dziecko oderwało się od ekranu i zrobiło to, o co prosisz.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-8102-996-4 |
EAN | 9788381029964 |
- Opis
- Spis treści
- O Autorze
- Opinie i oceny (0)
Jak przekonać kogoś, kto jest przekonany o swojej racji, mimo że jej nie ma?
Czy zdarzyło Ci się próbować zmienić czyjeś zdanie - w pracy, w domu, podczas rozmów ze znajomymi - i natrafi ć na mur uporu i niechęci? W świecie, w którym wszyscy mamy nieograniczony dostęp do (nie zawsze rzetelnej) wiedzy i każdy ma swoją „prawdę" - wpływanie na decyzje i poglądy innych staje się coraz trudniejsze.
Michael McQueen, ekspert w dziedzinie zmiany i perswazji, pokazuje, jak skutecznie wpływać na sposób myślenia innych - niezależnie od tego, czy chcesz przekonać klienta do zakupu swoich produktów, partnera biznesowego do współpracy, współmałżonka do zmiany samochodu lub planów wakacyjnych czy też sprawić, by Twoje dziecko oderwało się od ekranu i zrobiło to, o co prosisz.
Dlaczego logiczne argumenty nie działają?
Wykorzystując najnowsze badania z neuronauki i ekonomii behawioralnej, McQueen wyjaśnia, dlaczego klasyczne metody argumentacji zawodzą, i pokazuje, co naprawdę działa w dzisiejszym świecie - pełnym informacji, podziałów i radykalnych poglądów.
Sztuka kulturalnej dyskusji − bez manipulacji, presji i gniewu
Dzięki tej książce nauczysz się:
• skutecznie przekonywać innych − dowiesz się, jak otwierać zamknięte umysły poprzez konstruktywną rozmowę, bez presji i manipulacji;
• pokonywać opór psychologiczny - zrozumiesz, dlaczego ludzie kurczowo trzymają się swoich przekonań i jak to zmienić;
• wykorzystywać strategie oparte na nauce - poznasz sprawdzone techniki perswazji, które faktycznie działają.
Czy kiedykolwiek czułeś frustrację i bezsilność, bezskutecznie próbując przekonać kogoś do swojego punktu widzenia? Ta książka jest dla Ciebie!
„To obowiązkowy przewodnik dla każdego, kto szuka praktycznych porad, jak sprawić, by nawet najbardziej uparty indywidualista zmienił zdanie".
Dr Jonah Berger, wykładowca Wharton School i autor bestsellerów „Contagious", „Magic Words" oraz „The Catalyst"
Wstęp: Coś jest w wodzie 13
CZĘŚĆ I
CO KSZTAŁTUJE UMYSŁ
Rozdział 1: Opowieść o dwóch umysłach 27
Rozdział 2: Skąd ta pewność? 43
CZĘŚĆ II
ZESTAW NARZĘDZI DO PRZEKONYWANIA UPARTYCH LUDZI
Rozdział 3: Relatywność 91
Narzędzie perswazji #1: Poświęć czas na torowanie 104
Narzędzie perswazji #2: Wykorzystaj kontrast, aby dodać klarowności 119
Narzędzie perswazji #3: Pozwól słowom działać za ciebie 135
Rozdział 4: Poczucie wspólnoty 149
Narzędzie perswazji #4: Nie chodzi o wygraną 151
Narzędzie perswazji #5: Pokaż swoje słabe strony 166
Narzędzie perswazji #6: Skup się na wspólnych wartościach 174
Rozdział 5: Godność 187
Narzędzie perswazji #7: Zmniejsz poczucie straty 194
Narzędzie perswazji #8: Zostań mistrzem zadawania pytań 208
Narzędzie perswazji #9: Pozwól na autonomię 223
Rozdział 6: Konformizm 235
Narzędzie perswazji #10: Poddaj się mocy słowa „oni" 239
Narzędzie perswazji #11: Wykorzystaj instynkt stadny 249
Narzędzie perswazji #12: Polegaj na zasadzie wzajemności 264
Rozdział 7: Empatia 275
Narzędzie perswazji #13: Spraw, by zasady stały się osobiste 282
Narzędzie perswazji #14: Wykorzystaj hipotetyczne przykłady 295
Narzędzie perswazji #15: Pozwól, aby doświadczenie zajęło się wyjaśnieniami 302
Epilog: Porzucając okopy 315
Podziękowania 319
Przypisy 321
Michael McQueen
Od dwóch dekad pomaga organizacjom i liderom wygrać bitwę o znaczenie. Współpracował z markami z listy Fortune 500, agencjami rządowymi i organizacjami non profit, wspierając ich w radzeniu sobie z niepewnością i wyprzedzaniu zmian o krok.
Jest autorem dziesięciu bestsellerowych książek i cenionym prelegentem na międzynarodowych konferencjach, dzieląc scenę z takimi osobistościami jak Bill Gates, dr John C. Maxwell czy współzałożyciel Apple Steve Wozniak. Od 2004 r. przemawiał do setek tysięcy ludzi na pięciu kontynentach. Jego wystąpienia są pełne merytorycznych treści, dynamiczne i angażujące.
Za swoje osiągnięcia został uhonorowany tytułem Australijskiego Mówcy Roku oraz wprowadzony do Professional Speakers Hall of Fame.
Wraz z rodziną mieszka w Sydney w Australii.
Polub nas na Facebooku
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
51,00 zł
43,50 zł
67,50 zł
51,00 zł
43,50 zł
67,50 zł
51,00 zł
43,50 zł
67,50 zł