• Od warsztatu do fabryki - usługi finansowo-księgowe

Obserwowany w ostatnich latach w Polsce dynamiczny rozwój sektora usług finansowo-księgowych prowadzi do rosnącej i zaciętej konkurencji w branży, co stawia przed zarządzającymi takimi firmami wyzwanie związane z poszukiwaniem nowych i efektywnych metod prezentowania swojej działalności. Obecnie o wyborze określonego dostawcy serwisu księgowego przez klienta najczęściej decyduje całokształt oferowanej usługi. W publikacji starano się odpowiedzieć na pytanie, jak skonstruować ofertę produktową by najpełniej zaspokoić rosnące wymagania klientów nabywających usługi finansowo-księgowe. Zaprezentowane w książce ujęcie dostarcza podmiotom świadczącym usługi tej kategorii niezbędnej wiedzy do efektywnego zarządzania ofertą produktową przy uwzględnieniu zarówno strony kosztowej, jak i przychodowej prowadzonej działalności. Zaproponowany przez Autora model - w powiązaniu z metodami rachunkowości zarządczej, m.in. rachunku kosztów docelowych, rachunku cyklu życia produktu - może zostać również

Podtytuł Od warsztatu do fabryki - usługi finansowo-księgowe
Autor Piotr Ziarkowski
Rok wydania 2019
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 256
55.00 41.25
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
37.4
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8102-279-8

Obserwowany w ostatnich latach w Polsce dynamiczny rozwój sektora usług finansowo-księgowych prowadzi do rosnącej i zaciętej konkurencji w branży, co stawia przed zarządzającymi takimi firmami wyzwanie związane z poszukiwaniem nowych i efektywnych metod prezentowania swojej działalności. Obecnie o wyborze określonego dostawcy serwisu księgowego przez klienta najczęściej decyduje całokształt oferowanej usługi.

W publikacji starano się odpowiedzieć na pytanie, jak skonstruować ofertę produktową by najpełniej zaspokoić rosnące wymagania klientów nabywających usługi finansowo-księgowe. Zaprezentowane w książce ujęcie dostarcza podmiotom świadczącym usługi tej kategorii niezbędnej wiedzy do efektywnego zarządzania ofertą produktową przy uwzględnieniu zarówno strony kosztowej, jak i przychodowej prowadzonej działalności.

Zaproponowany przez Autora model - w powiązaniu z metodami rachunkowości zarządczej, m.in. rachunku kosztów docelowych, rachunku cyklu życia produktu - może zostać również wykorzystany przez kadrę menedżerską dla celów marketingowych związanych z prezentacją swoich usług potencjalnym nabywcom.

Wstęp 7

Rozdział 1
Wartość dla klienta 13
1.1. Koncepcja wartości dla klienta 13
1.2. Klasyczne modele pomiaru wartości dla klienta 25
1.2.1. Model kosztowy wartości dla klienta 25
1.2.2. Model cenowy wartości dla klienta 29
1.2.3. Model ekonomiczny wartości dla klienta 32
1.2.4. Model portfelowy wartości dla klienta 34
1.3. Atrybutowe modele pomiaru wartości dla klienta 35
1.4. Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu 45
1.4.1. Wartość dla klienta w marketingu 46
1.4.2. Wartość dla klienta w zarządzaniu strategicznym 50
1.4.3. Wartość dla klienta w zarządzaniu operacyjnym 54
1.4.4. Wartość dla klienta w rachunkowości zarządczej 58

Rozdział 2
Outsourcing usług finansowo-księgowych 63
2.1. Działalność finansowo-księgowa i przesłanki jej outsourcingu 63
2.2. Dostawcy usług finansowo-księgowych 70
2.3. Usługi finansowo-księgowe jako usługi profesjonalne 76
2.4. Atrybuty profesji finansowo-księgowej 87
2.5. Atrybuty oferty outsourcingu procesów finansowo-księgowych 99

Rozdział 3
Analiza ofert usług finansowo-księgowych 117
3.1. Opis metody badawczej 117
3.2. Atrybuty związane z usługami finansowo-księgowymi 121
3.3. Atrybuty związane z kadrą i technologią 134
3.4. Atrybuty związane z relacjami i marką 148
3.5. Atrybuty związane z oddziaływaniem 157
3.6. Wstępna koncepcja modelu wartości dla klienta usług finansowo-księgowych 166

Rozdział 4
Atrybuty usług finansowo-księgowych w opiniach ekspertów 179
4.1. Opis metody badawczej 179
4.2. Weryfikacja modelu wartości dla klienta usług finansowo-księgowych 182
4.3. Znaczenie poszczególnych cech dla klientów małych i średnich biur rachunkowych 191
4.4. Znaczenie poszczególnych cech dla klientów dużych międzynarodowych centrów usług BPO 198
4.5. Porównanie atrybutów usług finansowo-księgowych biur rachunkowych i międzynarodowych centrów BPO 208
4.6. Weryfikacja modelu i wnioski z badań 220

Zakończenie 229
Bibliografia 235
Spis tabel 249
Spis rysunków 251
Załącznik 253

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku