• Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 2

Skuteczność jest jedną z ważniejszych cech wszystkich naszych celowych działań. Nauczyciele i dyrektorzy szkół są żywo zainteresowani zabieganiem o wysokie efekty pracy szkoły. Drogą do tego celu jest przede wszystkim zmotywowanie uczniów do zdobywania wiedzy, do pracy i wysiłku. Wszystkie prezentowane zagadnienia dotyczą edukacyjnych innowacji, które zwykle łamią normy, schematy i stereotypy oraz zmierzają do uzyskania wyższych efektów uczenia się uczniów. Wymaga to precyzyjnego formułowania celów oraz zapału i chęci do wysiłku, prawdziwego zaangażowania i entuzjazmu.

Podtytuł Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 2
Autor Julian Piotr Sawiński
Rok wydania 2016
Oprawa Miękka
Format 176x250
Stron 223
46.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8085-104-7
Skuteczność jest jedną z ważniejszych cech wszystkich naszych celowych działań. Nauczyciele i dyrektorzy szkół są żywo zainteresowani zabieganiem o wysokie efekty pracy szkoły. Drogą do tego celu jest przede wszystkim zmotywowanie uczniów do zdobywania wiedzy, do pracy i wysiłku. Wszystkie prezentowane zagadnienia dotyczą edukacyjnych innowacji, które zwykle łamią normy, schematy i stereotypy oraz zmierzają do uzyskania wyższych efektów uczenia się uczniów. Wymaga to precyzyjnego formułowania celów oraz zapału i chęci do wysiłku, prawdziwego zaangażowania i entuzjazmu.
Jak w pierwszej części, pomocne będą:
- zadania do samodzielnej pracy,
- wykaz literatury, pozwalającej pogłębić omawiane zagadnienia oraz
- 6 kolejnych szkoleń - o twórczości i kreatywności, wymaganiach i konsekwencji, znaczeniu rozumienia, motywowaniu, życzliwości i lekcji odwróconej.
W pierwszej części poradnika Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji. Poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Część 1 przedstawiono tematy od A do L, a w drugiej części znajdują się tematy od Ł do Ż.
Julian Piotr Sawiński - doktor nauk przyrodniczych w zakresie dydaktyki biologii, dyplomowany nauczyciel biologii i geografii, konsultant do spraw informacji i innowacji pedagogicznych w Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie, rzeczoznawca Ministerstwa Edukacji Narodowej do spraw recenzowania podręczników biologii i przyrody. Redaktor naczelny czasopisma Nauczycielska Edukacja oraz autor ponad 850 publikacji na temat edukacji, dydaktyki, wychowania i innowacji.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku