- Kategorie
-
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-283-9601-2 |
EAN | 9788328396012 |
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki — wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?
WSTĘP I PODZIĘKOWANIA
DLACZEGO NIE MA CUSTOMER JOURNEY BEZ CUSTOMER EXPERIENCE?
O POWIĄZANIU DOŚWIADCZENIA Z ZAUFANIEM
CZYM WIĘC JEST DOŚWIADCZENIE KLIENTA?
CUSTOMER JOURNEY MAP (CJM)
KIEDY WYKORZYSTUJE SIĘ ŚCIEŻKI KLIENTA?
DLACZEGO WARTO POŚWIĘCIĆ CZAS I FUNDUSZE NA OPRACOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA?
KOGO ZAPROSIĆ DO PRACY NAD ŚCIEŻKĄ KLIENTA?
DOBÓR WEWNĘTRZNEGO ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
PRZYGOTUJ SIĘ DO MAPOWANIA
CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZACZĄĆ?
ZBIERANIE INFORMACJI DO ŚCIEŻKI
SPOSÓB, W JAKI TO ZROBISZ, ZALEŻY OD CIEBIE:
WSKAZÓWKI PRAKTYCZNE
BADANIA W PROCESIE TWORZENIA CUSTOMER JOURNEY MAP
METODY BADAWCZE WYKORZYSTYWANE PRZY TWORZENIU ŚCIEŻEK
TECHNIKI PRZYDATNE W CZASIE BADAŃ Z KLIENTAMI
TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE CJM
BUDOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA KROK PO KROKU
ZACZNIJ TWORZYĆ ŚCIEŻKĘ - KARTA INFORMACJI
Z JAKICH ELEMENTÓW ZBUDOWAĆ ŚCIEŻKĘ KLIENTA?
SPOSOBY WIZUALIZACJI ŚCIEŻKI
A TERAZ KILKA BŁĘDÓW.
CO WSPÓLNEGO MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA I ŚCIEŻKI PRACOWNIKÓW ORAZ JAK W TO WSZYSTKO WPLĄTUJE SIĘ EKONOMIA BEHAWIORALNA?
JAK PRZEKONAĆ TYCH, KTÓRZY NIE SĄ PRZEKONANI DO CJM?
MASZ JUŻ ŚCIEŻKĘ. I CO DALEJ?
1. ZBIERZ PUNKTY BÓLU, KTÓRE ZOSTAŁY ZDIAGNOZOWANE NA ŚCIEŻCE
2. OPRACUJ SPOSÓB KATEGORYZACJI
3. PRIORYTETYZACJA PUNKTÓW BÓLU
4. UŁOŻENIE PYTANIA: "JAK MOGLIBYŚMY.?"
5. PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ
6. KARTA ROZWOJU POMYSŁU
7. GŁOSOWANIE NA ROZWIĄZANIE
8. ACTION PLAN
AKTUALIZACJA ŚCIEŻEK (METODY CZERPANIA DANYCH, SPOSOBY AKTUALIZACJI DANYCH W ŚCIEŻCE)
Z JAKICH ŹRÓDEŁ CZERPAĆ DANE DO AKTUALIZACJI ŚCIEŻKI?
JAK ZARZĄDZAĆ PROCESEM ZMIAN W ŚCIEŻCE?
DEDYKOWANY ZESPÓŁ DO ZARZĄDZANIA ŚCIEŻKĄ
GARŚĆ ARGUMENTÓW I PRAKTYCZNYCH BENEFITÓW NA KONIEC
JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PROCES PRACY Z MAPAMI? - ŚCIĄGAWKA
ZAKOŃCZENIE
"EMPATIA W SŁUŻBIE UX: MOC ŚCIEŻEK KLIENTA W ROZWOJU PRODUKTÓW I USŁUG"
"REWOLUCJA W PROJEKTOWANIU USŁUG: ODKRYJ MOC JAKĄ MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA"
"ŚCIEŻKI KLIENTA JAKO KLUCZ DO TWORZENIA WARTOŚCIOWEGO CUSTOMER EXPERIENCE"
"REDEFINIUJĄC HR: JAK EMPLOYEE JOURNEY MAP KSZTAŁTUJE DOŚWIADCZENIE KANDYDATÓW I PRACOWNIKÓW"
"MAPOWANIE ŚCIEŻEK KLIENTA W GASPOL JAKO WSPARCIE W KSZTAŁTOWANIU STRATEGII BIZNESOWEJ"
"INNOWACYJNE PROCESY I GŁĘBOKIE ZROZUMIENIE KLIENTA, CZYLI JAK ŚCIEŻKI KLIENTA W POMAGAJĄ W OPTYMALIZACJI BIZNESU"
"ZA KULISAMI EMPLOYEE JOURNEY: BUDOWANIE DIALOGU I ELASTYCZNOŚCI PROCESÓW W DMTECH"
"ODKRYWANIE PERSPEKTYWY KLIENTA: INTEGRACJA EMPATII I ANALIZY W ŚCIEŻKACH MAPOWANYCH PRZEZ FUZERS"
"KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE DO TWORZENIA ROZWIĄZAŃ: EMPATYCZNE PROJEKTOWANIE Z WYKORZYSTANIEM ŚCIEŻEK KLIENTA"
"ROZUMIEJĄC KLIENTA: JAK CUSTOMER JOURNEY MAPS WSPIERAJĄ POPRAWĘ DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW"
"ODKRYWANIE MOCY CJM W BUDOWANIU RELACJI Z KLIENTAMI"
"ZROZUMIENIE I OPTYMALIZACJA ŚCIEŻEK KLIENTA: STRATEGICZNE WYKORZYSTANIE CJM W KREOWANIU WARTOŚCI"
"WIZUALIZACJA DOŚWIADCZEŃ KLIENTA: EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CJM W USPRAWNIANIU PROCESÓW"
MIEJSCE NA TWOJĄ WYPOWIEDŹ
SŁOWNIK POJĘĆ
Polub nas na Facebooku