• Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.

Podtytuł Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Autor Katarzyna Michalak
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 160
49.90 34.93
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
34.93
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-283-9601-2
Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo?
Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki — wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?

WSTĘP I PODZIĘKOWANIA
DLACZEGO NIE MA CUSTOMER JOURNEY BEZ CUSTOMER EXPERIENCE?
O POWIĄZANIU DOŚWIADCZENIA Z ZAUFANIEM
CZYM WIĘC JEST DOŚWIADCZENIE KLIENTA?
CUSTOMER JOURNEY MAP (CJM)
KIEDY WYKORZYSTUJE SIĘ ŚCIEŻKI KLIENTA?
DLACZEGO WARTO POŚWIĘCIĆ CZAS I FUNDUSZE NA OPRACOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA?
KOGO ZAPROSIĆ DO PRACY NAD ŚCIEŻKĄ KLIENTA?
DOBÓR WEWNĘTRZNEGO ZESPOŁU PROJEKTOWEGO
PRZYGOTUJ SIĘ DO MAPOWANIA
CO JEST POTRZEBNE, ŻEBY ZACZĄĆ?
ZBIERANIE INFORMACJI DO ŚCIEŻKI
SPOSÓB, W JAKI TO ZROBISZ, ZALEŻY OD CIEBIE:
WSKAZÓWKI PRAKTYCZNE
BADANIA W PROCESIE TWORZENIA CUSTOMER JOURNEY MAP
METODY BADAWCZE WYKORZYSTYWANE PRZY TWORZENIU ŚCIEŻEK
TECHNIKI PRZYDATNE W CZASIE BADAŃ Z KLIENTAMI
TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE CJM
BUDOWANIE ŚCIEŻKI KLIENTA KROK PO KROKU
ZACZNIJ TWORZYĆ ŚCIEŻKĘ - KARTA INFORMACJI
Z JAKICH ELEMENTÓW ZBUDOWAĆ ŚCIEŻKĘ KLIENTA?
SPOSOBY WIZUALIZACJI ŚCIEŻKI
A TERAZ KILKA BŁĘDÓW.
CO WSPÓLNEGO MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA I ŚCIEŻKI PRACOWNIKÓW ORAZ JAK W TO WSZYSTKO WPLĄTUJE SIĘ EKONOMIA BEHAWIORALNA?
JAK PRZEKONAĆ TYCH, KTÓRZY NIE SĄ PRZEKONANI DO CJM?
MASZ JUŻ ŚCIEŻKĘ. I CO DALEJ?
1. ZBIERZ PUNKTY BÓLU, KTÓRE ZOSTAŁY ZDIAGNOZOWANE NA ŚCIEŻCE
2. OPRACUJ SPOSÓB KATEGORYZACJI
3. PRIORYTETYZACJA PUNKTÓW BÓLU
4. UŁOŻENIE PYTANIA: "JAK MOGLIBYŚMY.?"
5. PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ
6. KARTA ROZWOJU POMYSŁU
7. GŁOSOWANIE NA ROZWIĄZANIE
8. ACTION PLAN
AKTUALIZACJA ŚCIEŻEK (METODY CZERPANIA DANYCH, SPOSOBY AKTUALIZACJI DANYCH W ŚCIEŻCE)
Z JAKICH ŹRÓDEŁ CZERPAĆ DANE DO AKTUALIZACJI ŚCIEŻKI?
JAK ZARZĄDZAĆ PROCESEM ZMIAN W ŚCIEŻCE?
DEDYKOWANY ZESPÓŁ DO ZARZĄDZANIA ŚCIEŻKĄ
GARŚĆ ARGUMENTÓW I PRAKTYCZNYCH BENEFITÓW NA KONIEC
JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ PROCES PRACY Z MAPAMI? - ŚCIĄGAWKA
ZAKOŃCZENIE
"EMPATIA W SŁUŻBIE UX: MOC ŚCIEŻEK KLIENTA W ROZWOJU PRODUKTÓW I USŁUG"
"REWOLUCJA W PROJEKTOWANIU USŁUG: ODKRYJ MOC JAKĄ MAJĄ ŚCIEŻKI KLIENTA"
"ŚCIEŻKI KLIENTA JAKO KLUCZ DO TWORZENIA WARTOŚCIOWEGO CUSTOMER EXPERIENCE"
"REDEFINIUJĄC HR: JAK EMPLOYEE JOURNEY MAP KSZTAŁTUJE DOŚWIADCZENIE KANDYDATÓW I PRACOWNIKÓW"
"MAPOWANIE ŚCIEŻEK KLIENTA W GASPOL JAKO WSPARCIE W KSZTAŁTOWANIU STRATEGII BIZNESOWEJ"
"INNOWACYJNE PROCESY I GŁĘBOKIE ZROZUMIENIE KLIENTA, CZYLI JAK ŚCIEŻKI KLIENTA W POMAGAJĄ W OPTYMALIZACJI BIZNESU"
"ZA KULISAMI EMPLOYEE JOURNEY: BUDOWANIE DIALOGU I ELASTYCZNOŚCI PROCESÓW W DMTECH"
"ODKRYWANIE PERSPEKTYWY KLIENTA: INTEGRACJA EMPATII I ANALIZY W ŚCIEŻKACH MAPOWANYCH PRZEZ FUZERS"
"KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE DO TWORZENIA ROZWIĄZAŃ: EMPATYCZNE PROJEKTOWANIE Z WYKORZYSTANIEM ŚCIEŻEK KLIENTA"
"ROZUMIEJĄC KLIENTA: JAK CUSTOMER JOURNEY MAPS WSPIERAJĄ POPRAWĘ DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW"
"ODKRYWANIE MOCY CJM W BUDOWANIU RELACJI Z KLIENTAMI"
"ZROZUMIENIE I OPTYMALIZACJA ŚCIEŻEK KLIENTA: STRATEGICZNE WYKORZYSTANIE CJM W KREOWANIU WARTOŚCI"
"WIZUALIZACJA DOŚWIADCZEŃ KLIENTA: EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE CJM W USPRAWNIANIU PROCESÓW"
MIEJSCE NA TWOJĄ WYPOWIEDŹ
SŁOWNIK POJĘĆ

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku