-
Language
-
Customer zone
-
Shopping Cart ( 0 )
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie

-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
-
Kategorie
- Administracja i samorząd
- Audyt
- Biznes
- Bankowość
- Beletrystyka / Literatura faktu
- Security
- Ekonometria i statystyka
- Ekonomia
- Ekonomia i medycyna
- Finanse
- E-Biznes
- Finanse osobiste
- Gospodarka
- Handel międzynarodowy
- HR
- Informatyka
- Jakość i innowacje
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Ochrona środowiska
- Pedagogika
- Textbooks
- Poradniki
- PR
- Prawo
- Psychologia
- Rachunkowość
- Rozwój osobisty
- Rynek kapitałowy
- Socjologia
- Kultura
- Sztuczna inteligencja (AI)
- Turystyka
- Ubezpieczenia
- Unia Europejska
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Nowości
- Zapowiedzi
- Bestsellery
- Promocje
- Wyprzedaże
- Wydawnictwo
- For English
- Wydawnictwa
-
Kategorie
- Categories
-
Grywalizacja w zarządzaniu ludźmi

Jeśli wahasz się, czy wprowadzić grywalizację do swojej organizacji − po lekturze tej książki z pewnością dostrzeżesz korzyści płynące z wykorzystania elementów i mechanizmów gry do pozytywnego oddziaływania na pracowników. Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-8102-753-3 |
EAN | 9788381027533 |
- Description
- Info1
- About the Author
- Reviews and ratings (0)
Pozyskanie i utrzymanie wykwalifikowanych pracowników jest obecnie największym wyzwaniem dla działów HR. Dynamiczne zmiany na rynku pracy i oczekiwania pracowników sprawiają, że organizacje poszukują innowacyjnych narzędzi skutecznie motywujących pracowników. Jednym z nich jest grywalizacja. Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki.
Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.
„Struktura monografii, jej treść oraz walory poznawcze i aplikacyjne powodują, że jest pierwszym na gruncie krajowym kompendium wiedzy na temat zastosowania grywalizacji w zarządzaniu ludźmi. Grywalizacja jest innowacyjnym instrumentem coraz częściej wykorzystywanym przez kadrę menedżerską oraz specjalistów ds. HR-u".
dr hab. Joanna Dzieńdziora, prof. AWSB
„Świat przyśpieszył. Proces zdobywania nowej wiedzy, oduczania starych nawyków i wzmacniania kompetencji stał się obowiązkowy. Jak zatem sprawić, aby ten proces był przyjazny, łatwy i zwiększał motywację ludzi dorosłych do nauki? Odpowiedzią staje się grywalizacja. W tej książce znajdziecie szereg rozwiązań i praktycznych wskazówek, które można zastosować, planując grywalizację procesów HR. Polecam!".
Aneta Kozłowska, właścicielka firmy szkoleniowej HR Consulting
Wstęp 7
Rozdział 1
Teoretyczne ujęcie gier i grywalizacji 15
1.1. Gry jako podstawa grywalizacji 15
1.2. Ewolucja pojęcia grywalizacji 33
1.3. Mechanizmy i elementy grywalizacji 52
1.4. Kontrowersje wokół grywalizacji 66
Rozdział 2
Grywalizacja z perspektywy zarządzania zasobami ludzkimi organizacji 73
2.1. Miejsce grywalizacji w procesie zarządzania zasobami ludzkimi organizacji - grywalizacja pracy 73
2.2. Wprowadzanie grywalizacji do organizacji - etapy i wymagania 90
2.3. Poziom skuteczności grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 103
2.4. Zmiany pokoleniowe na rynku pracy i ich związek z implementacją grywalizacji 109
Rozdział 3
Zastosowanie grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji 117
3.1. Metody grywalizacji stosowane w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji 117
3.2. Zastosowanie metod grywalizacji w procesie doboru pracowników 120
3.3. Zastosowanie metod grywalizacji w procesie motywowania pracowników 132
3.4. Zastosowanie metod grywalizacji w procesie szkoleń pracowników 144
Rozdział 4
Grywalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji w ujęciu badań własnych 159
4.1. Cele, hipotezy i pytania badawcze 159
4.2. Metodyka badań i charakterystyka badanej zbiorowości 164
4.3. Wyniki badania ilościowego 169
4.4. Wyniki sondażu eksperckiego 177
4.5. Wyniki testowania hipotez i odpowiedzi na pytania badawcze 181
4.6. Koncepcja grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji 185
4.7. Dobre praktyki w stosowaniu grywalizacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 187
Podsumowanie 191
Bibliografia 193
Spis tabel 207
Spis rysunków 208
Spis wykresów 209
Ada Dziopak-Strach Doktor w dziedzinie nauk społecznych, wykładowca akademicki, szkoleniowiec. Zawodowo związana z HR. Certyfikowany konsultant Disc D3. Miłośniczka wspierania talentów i odkrywania drzemiącego w ludziach potencjału. W obszarze jej zainteresowań jest w szczególności różnorodność zespołowa, komunikacja oraz wspieranie osób wysoko wrażliwych. dziopakstrach.pl
Polub nas na Facebooku
- Similar products
- Recently viewed products
- Other Customers also purchased
28,56 zł
32,64 zł
55,76 zł
37,40 zł
37,40 zł
40,80 zł
36,72 zł
30,60 zł
53,04 zł
40,80 zł
61,20 zł
61,20 zł
28,56 zł
46,24 zł