• Employer branding. Praktyczny podręcznik

Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB. Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!

Podtytuł Employer branding. Praktyczny podręcznik
Autor Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 280
Wydawnictwo OnePress
59.00 41.30
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
41.3
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-283-9090-4
Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?

Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.

Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku