• Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

Podtytuł Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Autor Marcin Grzegorz Cichocki
Rok wydania 2020
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 136
Wydawnictwo Helion
39.90
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-283-7242-9
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się:
• Kim jest copywriter?
• Jak przygotować się do pracy copywritera?
• Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
• Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
• Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
• Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku