• Zarządzanie reklamą (wyd. II)

Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono

Podtytuł Zarządzanie reklamą (wyd. II)
Autor Wacław Šmid
Rok wydania 2016
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 284
52.00 35.36
Do końca promocji pozostało:
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
ISBN 978-83-7556-849-3
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Wprowadzenie


Część I

Rozdział 1. Człowiek w świecie wartości; konsument w świecie dóbr
Rozdział 2. Wartości, a potrzeby; konsument w świecie potrzeb
Rozdział 3. Reklama w świecie motywacji
Rozdział 4. Reklama w świecie mitów motywacyjnych
4.1. N- jak narracja w reklamie
4.2. K-jak kontekst w reklamie
4.3. S -jak stereotyp w reklamie
4.4. A-jak archetyp w reklamie
4.5. F- jak fobia w reklamie
4.6. 0-jak obsesja w reklamie

Rozdział 5. Mity motywacyjne w reklamie
5.1. S -jak slogan w reklamie
5.2. I-jak iluzja w reklamie
5.3. M-jak metafora w reklamie


Część II

Wstęp do części II: Trzy światy wartości i naszego wartościowania

Rozdział 1. Metodologia projektowania reklamy konwencjonalnej
1.1. Projekt
1.2. Propozycja
1.3. Trendy

Rozdział 2. Potrzeba projektu Nowej Reklamy (NR)
2.1. Komunikowanie i narzędzia komunikowania NR Rozdział 3. Projektowanie NR
3.1. Bazy danych dla projektu NR

Rozdział 4. Zarządzanie bazami danych NR

Rozdział 5. Etapy projektowania NR
5.1. Etap tworzenia programu badawczego
5.2. Etap konstytuowania się idei przewodniej
5.3. Etap formułowania problemu i celu
5.4. Etap agregacji
5.5. Etap ewentualności
5.6. Etap selekcji
5.7. Etap eliminacji
5.8. Etap składniowy produktu końcowego NR

Rozdział 6. Fazy projektowania NR

Rozdział 7. Świat technologiczny NR

Rozdział 8. Nowe audytorium NR

Rozdział 9. Zarządzanie poziomowe EBD w projektowaniu NR

Rozdział 10. Zarządzanie aspektami EBD w projektowaniu NR

Rozdział 11. Zarządzanie produktem NR w organizacjach uczących się


Aneks 1. Podstawowe zasady nowej reklamy

Aneks 2. Założenia, definicje i postulaty NR
ZAŁOŻENIA
DEFINICJE
POSTULATY

Aneks 3. Charakterystyki NR
I. Charakterystyki iluzji w reklamie
II. Charakterystyki oddziaływań przekazu reklamowego
III. Charakterystyki, najczęściej występujące w sloganie
IV. Charakterystyki rzadko występujące
V. Charakterystyki występujące sporadycznie lub wcale
VI. Charakterystyki pojęcia potrzeby w komunikacji reklamowej
VII. Charakterystyki samorealizacji
VIII. Charakterystyki "praktyki sensu"
IX. Charakterystyki procesów motywacyjnych
X. Charakterystyki wartości
XI. Charakterystyki różnych stylów życia

Aneks 4. Słownik podstawowych terminów NR

Literatura Nowej Reklamy

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.