- Categories
-
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej
KSIĄŻKA W STANIE MAGAZYNOWYM
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-7556-093-0 |
EAN | 9788375560930 |
KSIĄŻKA W STANIE MAGAZYNOWYM
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.
W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.
Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.
Wprowadzenie
Część I
Rozdział 1. Człowiek w świecie wartości; konsument w świecie dóbr
Rozdział 2. Wartości, a potrzeby; konsument w świecie potrzeb
Rozdział 3. Reklama w świecie motywacji
Rozdział 4. Reklama w świecie mitów motywacyjnych
4.1. N- jak narracja w reklamie
4.2. K-jak kontekst w reklamie
4.3. S -jak stereotyp w reklamie
4.4. A-jak archetyp w reklamie
4.5. F- jak fobia w reklamie
4.6. 0-jak obsesja w reklamie
Rozdział 5. Mity motywacyjne w reklamie
5.1. S -jak slogan w reklamie
5.2.1 -jak iluzja w reklamie
5.3. M-jak metafora w reklamie
Część II
Wstęp do części II: Trzy światy wartości i naszego wartościowania
Rozdział 1. Metodologia projektowania reklamy konwencjonalnej
1.1. Projekt
1.2. Propozycja
1.3. Trendy
Rozdział 2. Potrzeba projektu Nowej Reklamy (NR)
2.1. Komunikowanie i narzędzia komunikowania NR Rozdział 3. Projektowanie NR
3.1. Bazy danych dla projektu NR
Rozdział 4. Zarządzanie bazami danych NR
Rozdział 5. Etapy projektowania NR
5.1. Etap tworzenia programu badawczego
5.2. Etap konstytuowania się idei przewodniej
5.3. Etap formułowania problemu i celu
5.4. Etap agregacji
5.5. Etap ewentualności
5.6. Etap selekcji
5.7. Etap eliminacji
5.8. Etap składniowy produktu końcowego NR
Rozdział 6. Fazy projektowania NR
Rozdział 7. Świat technologiczny NR
Rozdział 8. Nowe audytorium NR
Rozdział 9. Zarządzanie poziomowe EBD w projektowaniu NR
Rozdział 10. Zarządzanie aspektami EBD w projektowaniu NR
Rozdział 11. Zarządzanie produktem NR
w organizacjach uczących się
Aneks 1. Podstawowe zasady nowej reklamy
Aneks 2. Założenia, definicje i postulaty NR
ZAŁOŻENIA
DEFINICJE
POSTULATY
Aneks 3. Charakterystyki NR
I. Charakterystyki iluzji w reklamie
II. Charakterystyki oddziaływań przekazu reklamowego
III. Charakterystyki, najczęściej występujące w sloganie
IV. Charakterystyki rzadko występujące
V. Charakterystyki występujące sporadycznie lub wcale
VI. Charakterystyki pojęcia potrzeby
w komunikacji reklamowej
VII. Charakterystyki samorealizacji
VIII. Charakterystyki "praktyki sensu"
IX. Charakterystyki procesów motywacyjnych
X. Charakterystyki wartości
XI. Charakterystyki różnych stylów życia
Aneks 4. Słownik podstawowych terminów NR
Literatura Nowej Reklamy
Polub nas na Facebooku