- Categories
-
Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach
Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, - efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym. „(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego." Jagna Marczułajtis-Walczak „Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych" z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-7941-671-4 |
EAN | 9788379416714 |
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
„(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego."
Jagna Marczułajtis-Walczak
„Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych"
z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy
Polub nas na Facebooku