• Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.

Podtytuł Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
Tytuł oryginalny Virtual Selling: A Quick-Start Guide to Leveraging Video, Technology, and Virtual Communication Channels to Engage Remote Buyers and Close Deals Fast
Autor Jeb Blount
Tłumaczenie Maksymilian Gutowski
Rok wydania 2021
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 408
59,00 zł 44,25 zł
Do końca promocji pozostało:
4
dni
15 godz.
14 min.
52 sek.
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
59,00 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-283-7855-1
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi:
• sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
• zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
• efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
• różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
• pięć C sprzedaży społecznościowej
• łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży
Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go „najbardziej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży". Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swoim zespołem z firmy szkoleniowej Sales Gravy pomaga dużym i małym firmom zwiększać efektywność sprzedaży.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku