- Categories
-
Relacje jako kapitał organizacji
Promotion
The Symbol :
9788380855441
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.
40.00
28.00
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
28
Shipping within | 24 hours |
The bar code | |
ISBN | 978-83-8085-544-1 |
EAN | 9788380855441 |
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.
W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.
Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Wprowadzenie
Rozdział 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji
1.1. Kapitał niematerialny organizacji
1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym
1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego
1.4. Wartość kapitału relacyjnego - próby pomiaru
Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientami
2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami
2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami
2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta
2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami
Rozdział 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji - zarządzanie relacjami z pracownikami
3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami
3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami
3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego
3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie
3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami
3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami - przyczynek empiryczny
3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menedżerów z sektora przedsiębiorstw
3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami - analiza wyników badania jakościowego
Spis tabel i rysunków
Bibliografia
Załączniki
Załącznik 1. Przykład wykorzystania narzędzi CRM w branży farmaceutycznej
Załącznik 2. Studia przypadków
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa sektora farmaceutycznego
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego
przedsiębiorstwa z branży odzieżowej
Rozdział 1. Relacje jako kluczowy element kapitału niematerialnego organizacji
1.1. Kapitał niematerialny organizacji
1.2. Relacje w ujęciu psychospołecznym, organizacyjnym i ekonomicznym
1.3. Koncepcja kapitału relacyjnego
1.4. Wartość kapitału relacyjnego - próby pomiaru
Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientami
2.1. Istota zarządzania relacjami z klientami
2.2. Narzędzia zarządzania relacjami z klientami
2.3. Pomiar kapitału relacyjnego klienta
2.4. Obsługa klienta podstawą zarządzania relacjami z klientami
Rozdział 3. Wewnętrzny kapitał relacyjny organizacji - zarządzanie relacjami z pracownikami
3.1. Koncepcja zarządzania relacjami z pracownikami
3.2. Zarządzanie zaangażowaniem jako element zarządzania relacjami z pracownikami
3.3. Kulturowe uwarunkowania budowania wewnętrznego kapitału relacyjnego
3.4. Zarządzanie relacjami z pracownikami w organizacji będącej w kryzysie
3.5. Relacje wymagają zaufania i autentyczności. Etyczny kontekst relacji z pracownikami
3.6. Praktyka zarządzania relacjami z pracownikami - przyczynek empiryczny
3.6.1. Źródła trudności w zarządzaniu relacjami z pracownikami w ocenie menedżerów z sektora przedsiębiorstw
3.6.2. Urzędnicza kadra kierownicza o zarządzaniu relacjami z pracownikami - analiza wyników badania jakościowego
Spis tabel i rysunków
Bibliografia
Załączniki
Załącznik 1. Przykład wykorzystania narzędzi CRM w branży farmaceutycznej
Załącznik 2. Studia przypadków
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego przedsiębiorstwa sektora farmaceutycznego
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej
Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie międzynarodowego
przedsiębiorstwa z branży odzieżowej
Joanna M. Moczydłowska - profesor nauk społecznych, doktor habilitowana nauk o zarządzaniu i jakości, doktor psychologii. Konsultantka w obszarze doradztwa personalnego oraz diagnozy relacji w organizacjach. Współpracuje m.in.: z Politechniką Białostocką, Instytutem Nauk Ekonomicznych PAN, Uczelnią Łazarskiego w Warszawie, Gdańskim Uniwersytetem Medycznym. Autorka i współautorka monografii, podręczników akademickich i wielu innych prac naukowych oraz popularno-naukowych dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, psychologicznych aspektów zarządzania i przedsiębiorczości.
Anna Korombel - prof. dr hab. Kierownik Katedry Ekonomii, Inwestycji i Nieruchomości Politechniki Częstochowskiej. Zainteresowania naukowe koncentrują się w obszarze zintegrowanego zarządzania ryzykiem ERM (Enterprise Risk Management) i łączącego się z tym procesem pojęcia apetytu na ryzyko. Posiada międzynarodowy certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation. Autorka ponad 90 publikacji naukowych. W 2008 roku napisana przez nią książka pt. Ryzyko w finansowaniu działalności inwestycyjnej metodą project finance, wydana w Difinie, zdobyła I Nagrodę w organizowanym przez Gazetę Prawną Konkursie Złote Skrzydła za najlepszą fachową książkę młodego autora w kategorii Zarządzanie. Jest autorką pionierskich badań w Polsce dotyczących holistycznego podejścia do apetytu na ryzyko, których wyniki zostały przedstawione w monografii pt. Apetyt na ryzyko w zarządzaniu przedsiębiorstwami, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2013.
Agnieszka Bitkowska - prof nadzw. dr hab. inż. Kierownik Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Doświadczenie z zakresu podejścia procesowego zdobywała w przedsiębiorstwach doradczych i telekomunikacyjnych. Kierownik specjalności Zarządzanie procesami i projektami w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Brała udział w wielu projektach naukowo-badawczych z zakresu zarządzania procesowego, restrukturyzacji oraz innowacyjności przedsiębiorstw. Uzyskała międzynarodowy certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation. Inicjatorka cyklicznej ogólnopolskiej konferencji naukowej Perspektywy rozwoju zarządzania procesowego. Uczestniczka staży zagranicznych i międzynarodowych konferencji min. w USA, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Rumunii. Członek Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Autorka ponad 140 publikacji w języku polskim i angielskim z zakresu zarządzania procesowego.
Anna Korombel - prof. dr hab. Kierownik Katedry Ekonomii, Inwestycji i Nieruchomości Politechniki Częstochowskiej. Zainteresowania naukowe koncentrują się w obszarze zintegrowanego zarządzania ryzykiem ERM (Enterprise Risk Management) i łączącego się z tym procesem pojęcia apetytu na ryzyko. Posiada międzynarodowy certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation. Autorka ponad 90 publikacji naukowych. W 2008 roku napisana przez nią książka pt. Ryzyko w finansowaniu działalności inwestycyjnej metodą project finance, wydana w Difinie, zdobyła I Nagrodę w organizowanym przez Gazetę Prawną Konkursie Złote Skrzydła za najlepszą fachową książkę młodego autora w kategorii Zarządzanie. Jest autorką pionierskich badań w Polsce dotyczących holistycznego podejścia do apetytu na ryzyko, których wyniki zostały przedstawione w monografii pt. Apetyt na ryzyko w zarządzaniu przedsiębiorstwami, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2013.
Agnieszka Bitkowska - prof nadzw. dr hab. inż. Kierownik Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Doświadczenie z zakresu podejścia procesowego zdobywała w przedsiębiorstwach doradczych i telekomunikacyjnych. Kierownik specjalności Zarządzanie procesami i projektami w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Brała udział w wielu projektach naukowo-badawczych z zakresu zarządzania procesowego, restrukturyzacji oraz innowacyjności przedsiębiorstw. Uzyskała międzynarodowy certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 Foundation. Inicjatorka cyklicznej ogólnopolskiej konferencji naukowej Perspektywy rozwoju zarządzania procesowego. Uczestniczka staży zagranicznych i międzynarodowych konferencji min. w USA, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Rumunii. Członek Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa. Autorka ponad 140 publikacji w języku polskim i angielskim z zakresu zarządzania procesowego.
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku