• MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?

Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.

Podtytuł MICROINFLUENCER - jak zarabiać na instagramie mając małe konto?
Autor Agnieszka Dzieniszewska
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 224
59,00 zł 44,25 zł
Do końca promocji pozostało:
4
dni
02 godz.
20 min.
17 sek.
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
59,00 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-289-0722-5
Załóż profil. Publikuj. Zarabiaj
Instagram to potęga. Szybko się rozwinął, zyskał popularność i dziś jest dostępny z każdego urządzenia mobilnego, a na swoje konta w serwisie codziennie zaglądają miliony ludzi. Nie każdy coś publikuje, ale wielu z tych, którzy to robią, zarabia dzięki Instagramowi naprawdę duże pieniądze. Chcesz do nich dołączyć? Świetnie się składa, ponieważ dzięki tej książce masz spore szanse dobrze zacząć. Nawet jeśli nie masz jeszcze profilu na Instagramie. Albo masz, ale jest niewielki i ― z pozoru ― niewiele może.
Agnieszka Dzieniszewska napisała ten poradnik dla Ciebie i innych osób, które zadają sobie i jej powtarzające się pytania. Autorka od kilku lat prowadzi z powodzeniem własne konto na Instagramie i wie dobrze, jak prowadzić na nim działania, by były one skuteczne: by zasięgi rosły, obserwujący się aktywowali i ― co najważniejsze z Twojego punktu widzenia ― można było zmonetyzować własny, nawet niewielki profil. Ponieważ każdy, kto publikuje cokolwiek na Instagramie, jest co najmniej mikroinfluencerem. Rzecz w tym, by nauczyć się wyciągać ze swoich działań odpowiednie profity.
ROZDZIAŁ 1 . WSTĘP
1. Wstęp
2. O mnie
3. Dla kogo jest ta książka
4. Dlaczego social media są takie ważne
ROZDZIAŁ 2. INSTAGRAM
5. Co to jest Instagram i do kogo jest skierowany
6. Czy da się zarobić na Instagramie
7. Praca marzeń
ROZDZIAŁ 3. ROZWÓJ KONTA
8. Jak zacząć i po co w ogóle stawiać na rozwój konta
9. Ważne pojęcia
10. Jak budować zaangażowaną społeczność (moja strategia)
11. Jakie treści publikować
12. Jak powinno wyglądać Twoje konto
13. Co to jest algorytm i jak działa
14. Formy publikacji na Instagramie
15. Czy potrzebuję innych social mediów
16. Jak nagrywać i pisać
17. Jak przyciągnąć obserwatorów
18. ChatGPT
19. Budowanie wizerunku
ROZDZIAŁ 4. ZARABIANIE
20. Kiedy zacznę zarabiać
21. Formy zarabiania na Instagramie
22. Jak przeprowadzać współprace z markami
23. Co to są e-produkty, jak tworzyć własne e-produkty i jak je promować
24. Czym jest barter i czy należy w to iść
25. Jakie współprace odrzucać
26. Czy muszę mieć popularne konto i być w rankingach, by zarabiać
27. Czym jest inspiracja wtórna
28. Jak wyceniać swoje działania, jak wyceniać swoją pracę
29. Czy Instagram to praca na cały etat
30. Zrobiłam już wszystko, by zarabiać - co robić dalej
ROZDZIAŁ 5. MOTYWACJA
31. Nawyki, które pomogą Ci dobrze prowadzić konto
32. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie relacje
33. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie posty
34. Pięć kroków, które pomogą Ci tworzyć odpowiednie rolki
35. Pięć kroków, które pozwolą Ci tworzyć odpowiednie live'y
36. Jakie cechy powinna mieć osoba prowadząca konto na Instagramie
37. Dlaczego nie warto przejmować się hejtem
38. Narzędzia, z których warto skorzystać
39. Gdybym musiała zaczynać od zera - podsumowanie
40. Workbook
KONIEC
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku