-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
0,00 zł
0
-
Shopping cart is empty
-
x
For free delivery are missing
-,--
Free delivery!
Sum
0,00 zł
Price includes discounts
- Categories
-
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu
The Symbol :
9788328915527
To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
67.00
| Shipping within | 24 hours |
| The bar code | |
| ISBN | 978-83-289-1552-7 |
| EAN | 9788328915527 |
To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców
W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem ― i przekonaj się, że potrafisz doskonale:
odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy
definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników
od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne
pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej
tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to"
W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem ― i przekonaj się, że potrafisz doskonale:
odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy
definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników
od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne
pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej
tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to"
There is currently no comments or ratings for this product.
Polub nas na Facebooku