• CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. IV)

Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; - audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; - szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Podtytuł CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu (wyd. IV)
Autor Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 145x210
Stron 194
55.00 38.50
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
34.65
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-8102-660-4
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:
- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;
- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;
- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Zamiast przedmowy 5

Rozdział 1
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne 7
1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie 7
1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn 10
1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna) 21
1.4. Female Economy a Womenomics 26

Rozdział 2
Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu 37
2.1. Co to jest gender marketing? 37
2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku 43
2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek 70
2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? 82
2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia 130
2.6. 4R 149

Rozdział 3
Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet 155
3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn 155
3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet 159
3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? 163
3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu 165
3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? 170
3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta 172
3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady 179
3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała 181

Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład 185
Bibliografia 189

Katarzyna Pawlikowska
Partner-założyciel Garden of Words, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych na świecie agencji komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Doświadczony ekspert w tworzeniu kompleksowych strategii komunikacji marketingowej. Autorka eksperckiego bloga na temat komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet na Onet.biznes.pl (http/pawlikowska.blog.onet.pl).

Marek Poleszak
Doświadczony ekspert w zakresie strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz obsługi Klienta.

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku