• Biblia webwritingu.

Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu.

Podtytuł Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
Autor Dariusz Puzyrkiewicz
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 184
54.90
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8322-730-6
Twórz skuteczne teksty marketingowe, lepsze niż AI!
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo...
Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją?
Właśnie tego dowiesz się z tej książki.

Spis treści
Wprowadzenie
Czy w ogóle ma sens czytanie takiej książki?
Dlaczego teksty internetowe mają pod górkę?
Czy nie wystarczą nam podstawy?
Część I. Zaciekawienie
Dopaminergiczna ekscytacja
Zagrożenia i okazje
NIDA
Dopaminacze
Nagłówki
Podsumowanie
Część II. Zainteresowanie
Co dalej?
Budzenie emocji słowami
S(t)ymulator
Intryga
Podsumowanie
Część III. Zaskoczenie
Kontrasty
Struktura tekstu
Podsumowanie
Część IV. Redakcja
Wzmacniacze przekazu
Gładki tekst
Dramatyzacja
Podsumowanie
Zakończenie
Czy barbarzyńcy zwyciężą?

Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter, twórca tekstów sprzedażowych, autor bestsellerowych książek. Jest copywriterem. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Dariusz Puzyrkiewicz szkolił pracowników takich firm jak Home.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i... informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa, pisać skuteczne i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera "Biblia copywritingu" oraz "Biblia content marketingu" . Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku