• Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie

Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.

Podtytuł Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
Autor Joanna Berendt
Rok wydania 2025
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 368
Wydawnictwo Helion
79.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-289-2257-0
Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.
W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania:
• Co jest dla mnie i dla innych ważne?
• Co jest sednem sprawy?
• Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?
Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.

Joanna Berendt to uznana autorka Onepress, której książki od lat cieszą się uznaniem czytelników i trafiają na listy bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i komunikacji. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w międzynarodowych korporacjach działających w branży finansowej, gdzie odpowiadała za zarządzanie projektami oraz budowanie zespołów opartych na współpracy. Między innymi uczestniczyła w procesie tworzenia od podstaw banku detalicznego - przedsięwzięcia wymagającego strategicznego myślenia i skutecznego przywództwa.
Od 2008 roku aktywnie wspiera polskich przedsiębiorców jako mentor i coach we współpracy z organizacją Youth Business Poland. Jako akredytowany coach ICF PCC oraz współzałożycielka Fundacji Nowych Możliwości Equante, od 2013 roku angażuje się w rozwój jednostek i organizacji poprzez coaching systemowy, coaching menedżerski i coaching zespołów.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku