• Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce (wyd. III)

Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w niewielkim stopniu istnieje umiejętność profesjonalnej analizy sytuacji rynkowej, chociaż zainteresowanie w tym zakresie się zwiększa. Najczęściej w sposób intuicyjny próbuje się określać zachodzące zjawiska rynkowe. To jednak niesie za sobą poważne ryzyko subiektywności oceny. Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu, czy szerzej rynku, może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.

Podtytuł Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce (wyd. III)
Autor Michał Makowski
Rok wydania 2026
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 220
60.00 42.00
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
60
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-68563-25-2
Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w niewielkim stopniu istnieje umiejętność profesjonalnej analizy sytuacji rynkowej, chociaż zainteresowanie w tym zakresie się zwiększa. Najczęściej w sposób intuicyjny próbuje się określać zachodzące zjawiska rynkowe. To jednak niesie za sobą poważne ryzyko subiektywności oceny.
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu, czy szerzej rynku, może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.

Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbędne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja może zainteresować:
• decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
• pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
• studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku