• Google Analytics od podstaw.

Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.

Podtytuł Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Tytuł oryginalny Learning Google Analytics: Creating Business Impact and Driving Insights
Autor Mark Edmondson
Tłumaczenie Lech Lachowski
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 165x235
Stron 296
69.00 51.75
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
48.3
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-8322-849-5
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna.
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną!
Melinda Schiera, strateg do spraw analityki
Najciekawsze zagadnienia:
• integracja Google Cloud z GA4
• przeprowadzanie integracji GA4
• przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia
• projektowanie przepływów danych
• dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych
Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!
Mark Edmondson pracuje w analityce cyfrowej od ponad 15 lat, jest autorem kilku pakietów języka R dotyczących interfejsów API Google. Często występuje na międzynarodowych konferencjach branżowych. Zajmuje się również uczeniem maszynowym i przetwarzaniem w chmurze. Mieszka w Kopenhadze w Danii.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku