-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
- Kategorie
-
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu
Symbol:
9788328915527
To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
67.00
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 978-83-289-1552-7 |
| EAN | 9788328915527 |
To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców
W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem ― i przekonaj się, że potrafisz doskonale:
odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy
definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników
od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne
pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej
tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to"
W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem ― i przekonaj się, że potrafisz doskonale:
odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy
definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników
od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne
pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej
tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to"
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Polub nas na Facebooku