• Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone

Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.

Podtytuł Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
Autor Marcin Żukowski
Rok wydania 2024
Oprawa Miękka
Format 140x208
Stron 240
54.90
opak Add to wishlist
Shipping within 24 hours
ISBN 978-83-289-0492-7
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie -osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.

Przedmowa
Rozdział 1. Dlaczego?
• Dla kogo w ogóle jest ta książka?
• Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding?
• Dlaczego akurat dziś?
• Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką
• Co mają do tego te media społecznościowe?
• Najważniejszy trik dla Ciebie
Rozdział 2. Jak?
• Jak stworzyć markę osobistą?
• Jak budować markę osobistą?
• Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać?
• Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym?
Rozdział 3. Co?
• Cel działania - jak go określić?
• Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać?
• A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje?
• Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens?
• Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią?
• Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać?
• Własna strona WWW - jak ją stworzyć?
• Blog - po co mi on?
• A może vlog, czyli więcej wideo?
• Albo podcast?
• Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować
• Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej
• Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy?
Rozdział 4. To co się stało, że się.
• Brak regularności
• Brak konsekwencji
• Brak formuły
• Brak przekonania i motywacji
• Zasłużony opozycjonista i. chu*
• Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach
• A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz?
• I wtedy wchodzę ja.
• Cały na biało się nie da
• Wpadki poważne i mniej
• A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem
Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie
Podziękowania

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.

There is currently no comments or ratings for this product.

Polub nas na Facebooku