• Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III

Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i łatwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.

Podtytuł Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
Tytuł oryginalny Running Lean: Iterate from Plan A to a Plan That Works, 3rd Edition
Autor Ash Maurya
Rok wydania 2023
Oprawa Miękka
Format 158x235
Stron 360
Wydawnictwo Helion, OnePress
59.00 40.12
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
44.25
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
ISBN 978-83-283-9839-9
Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i łatwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować proces wprowadzania produktu na rynek pod kątem szybkości, a także jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dopasowanie do potrzeb rynku.

Dzięki książce:
• sprawdzisz swój pomysł i przełożysz go na model biznesowy
• przetestujesz ryzykowne założenia za pomocą eksperymentów
• wykorzystasz wywiady z klientami do uczenia się od nich
• dotrzesz do klientów i nakłonisz ich do zakupu
• nauczysz się działać i podejmować decyzje w warunkach skrajnej niepewności

Nie ma sensu tworzyć czegoś, czego nikt nie chce!

Spis treści
Przedmowa
Wstęp
Wprowadzenie

CZĘŚĆ I. PROJEKTOWANIE

Rozdział 1. Przełóż swój pomysł na szablon Lean Canvas
Rozdział 2. Poddaj atrakcyjność swojego pomysłu testowi warunków skrajnych
Rozdział 3. Poddaj opłacalność swojego pomysłu testowi warunków skrajnych
Rozdział 4. Poddaj wykonalność swojego pomysłu testowi warunków skrajnych
Rozdział 5. Przedstaw swój pomysł w jasny i zwięzły sposób

CZĘŚĆ II. WALIDACJA

Rozdział 6. Poddaj swój pomysł walidacji za pomocą cykli 90-dniowych
Rozdział 7. Rozpocznij swój pierwszy cykl 90-dniowy
Rozdział 8. Zrozum swoich klientów lepiej niż rozumieją się sami
Rozdział 9. Zaprojektuj swoje rozwiązanie, aby spowodować zmianę
Rozdział 10. Złóż ofertę mafijną, której klienci nie będą mogli odrzucić
Rozdział 11. Przeprowadzanie przeglądu cyklu 90-dniowego

CZĘŚĆ III WZROST

Rozdział 12. Przygotuj się do startu
Rozdział 13. Twórz szczęśliwych klientów
Rozdział 14. Znajdź swoją rakietę wzrostu
Rozdział 15. Epilog
Dodatek A. Bibliografia i dalsza lektura

Ash Maurya jest autorem bestsellerowych książek, twórcą popularnego szablonu Lean Canvas i modelu pod nazwą Ciągła Innowacja. Fragmenty jego bloga były publikowane w Inc. Magazine, Forbes i Fortune. Gościnnie wykłada na takich uczelniach jak Massachusetts Institute of Technology, Harvard i Uniwersytet Teksański w Austin. Mieszka w Austin w Teksasie.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Polub nas na Facebooku